PracaGrupypl.praca.dyskusjepanienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych › Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Date: Thu, 18 Jul 2002 19:28:38 +0200

    Ja bym sie tak nie podniecal wypowiedziami na forum gazety. Bez zagladanie
    tam (pod wskazany watek) mam dobre pojecie o kulturze panujacej na forumach
    GW. Wydaje mi sie ze tam to nikomu tam nie oprzeszkadza. Jesli chcesz
    slodkiej wymiany mysli proponuje pl.soc.dzieci (powaznie tak slodkawej grupy
    juz dano nie widzialem). Forum jest miejscem ktore dokladnie pokazuje obraz
    spoleczenstwa polskiego (przynajmniej ten wycinek z dostepem do Netu). I w
    brew pozorom, jak mozna by sadzic ze beda to ludzie kulturalni i
    wyksztalceni przesterzegacy przynajmniej netykiety to tak nie jest.
    Nietolerancja, pieniactwo, anty_xxxx (zamiast xxx wstaw sobie co ci do glowy
    przyjdzie), szowinizm, nacjonalizm, demagogia,..., i na koncu jezyk
    wypowiedzi nadajacy sie jedynie do lizania wiadra pomyj. Oczywiscie zdazaja
    sie chlubne wyjatki.

    Pozdr.
    Beny (bywalec tamtego forum)