PracaGrupypl.praca.dyskusjepanienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych › Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją si? bezrobotnych
    From: Cassandra <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją si? bezrobotnych
    Date: Thu, 18 Jul 2002 19:00:04 +0200

    > Dla mnie mo?e byae nawet sprz?taczk? w MPiPS. Nie zmienia to faktu ?e
    > wykorzystuje s?u?bowy sprz?t do _obra?ania_ innych. I za to powinna
    > ponie?ae s?u?bowe konsekwencje.

    Chcialabym wiedziec, jesli mozna, czym Cie obrazila... Panna odpowiadala
    na zarzuty ironia i wcale jej sie nie dziwie..

    Kogo obchodzi skad panna pisze posty, czy to takie wazne ? Ja nie mam w
    domu stalki (wiadomo jakiej jakosci sa polaczenia z TePsy) i korzystam z
    sieci rowniez w biurze do celow osobistych (o ile mozna to tak nazwac),
    czy dlatego powinnam poniesc "sluzbowe konsekwencje" ??? Smieszne...

    Pozdrawiam,
    Cass