PracaGrupypl.praca.dyskusjepanienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych › Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    From: "Stas" <s...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Date: Thu, 18 Jul 2002 13:21:51 +0200

    > Jestem troche uczulona na wjezdzanie na jakas "Panienke/biurwe"
    > bo ona pracuje gdzies tam,
    > Sama to przezylam i nie zycze nikomu, nie jest to mile i przyjemne
    > nie wiem dlaczego jest tyle agresji, zawisci, i chamstwa.
    > Szczegolnie przez internet... ludzie sie robia odwazni
    > bo nie widza drugiej osoby, tylko pisza listerki na ekranie...

    Jezeli nie wiesz dlaczego pojawia sie tyle agrsji to przesledz zachowanie te
    j pani na forum. Jej zachowanie bylo delikatnie mowiac nie na miejscu. Wysmi
    ewanie sie z bezrobotnych oraz ludzi placacych podatki to istne chamstwo. Do
    datkowo kontrastuje to z rola do jakiej powolany jest urzad w ktorym ta pani
    pracuje. Nic zatem dziwnego, ze ludzie zareagowali na to tak jak zareagowali
    . Swoja droga to to co wydarzylo sie pozniej wymknelo sie spod kontroli a pa
    nienka dodatkowo podgrzewala atmosfere. Zatem ponosi odpowiedzialnosc za to
    co sie potem stalo.

    >Ja tego nie zrozumiem... a Tych kilku panow mozna by z czystym
    >sumieniem poslac na abusa moze pismo od ISP nauczylo by ich kultury
    >a przynajmniej dalo do myslenia...
    >nie wiem czy takie wypowiedzi nie lapia sie nawet pod jakis paragraf
    >i jak by sie Jej chcialo mogla by sie sadzic...

    List trzeba by napisac ale do urzedu w ktorym pracuje ta pani. Moze docenion
    oby jej tworczosc w godzinach pracy :-)))).

    Pozdrawiam

    Stas