PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 101. Data: 2004-05-13 12:36:57
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns94E890106EA20omi@127.0.0.1...

    > nie przesadzaj. ja w jednym dniu dostalem blisko 100 zgloszen. wiec na
    > co tu czekac, na 100 w nastepnym dniu? tym bardziej jak sprawa pilna.
    > poza tym, sa sytuacje w ktorych pracownik jest potrzebny od zaraz, nie
    > mowiac juz o tym, ze mozna czekac na ogloszenie na p.p.o ponad tydzien
    > i wtedy z czasu zostawionego na rekrutacje zostaje niewiele. tak wiec
    > twoje ironia jest nie na miejscu.

    Jest całkowicie na miejscu (oczywiście ironia)
    W dobrym tonie jest zaznaczyć w anonsie datę jego ważności.
    Nie tylko z szacunku dla instytucji anonsu jako takiego, ale także
    z szacunku dla ludzi aplikujących. A to, że dostajesz 100 czy też
    200 odpowiedzi w pierwszym dniu, nie może być powodem lekceważenia.

    Poza tym opieranie się o jedno medium ogłoszeniowe, w sytuacji gdy
    pracownik potrzebny jest od zaraz, świadczy źle o pracodawcy
    (źle rozplanował urlopy, źle rozplanował zadania do realizacji itepe.).
    I zwalanie całej winy na newsy (bo ja wysłałem a oni nie umieścili)
    jest ŻENUJĄCE.
    L.

  • 102. Data: 2004-05-13 12:52:48
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    libra napisał(a):

> [...]
    > (źle rozplanował urlopy, źle rozplanował zadania do realizacji
    > itepe.). I zwalanie całej winy na newsy (bo ja wysłałem a oni nie

    tu masz racje, dlatego pisalem, ze spora czesc z tych ogloszen pojawia
    sie w wielu innych miejscach. a jak wtedy porzadny pracodawca wypisze
    ze ogloszenie jest wazne np. 5 dni to Ty jako potencjalny uzytkownik
    p.p.o po 5 dniach zwloki w sumie nie masz czego szukac. a wtedy jaki
    jest sens takiej grupy?

    to oczywiscie moje prywatne zdanie, jak widac czesc osob je podziela,
    czesc nie. kazdy ma prawo do swojego zdania.

    z mojej strony juz EOT.

    pozdrawiam

    ps. a tak na marginesie: bodajze moderator "chwalil" sie ze ponad 500
    postow (!!!) czeka w kolejce i do tej pory na grupie nic nie ma. bez
    komentarza.

    --
    nrm

  • 103. Data: 2004-05-13 12:53:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    _Normanos_ <n...@w...spam-suxx.pl> wrote:

    > a jak ma na jutro, pojutrze, popojutrze itd.? ;-) to dalej nie lapie
    > sie w cyklu puszczania ogloszen na p.p.o

    To wtedy te 3 dni różnicy nie sprawiają mu żadnego problemu.

    > zauwazylem, ze p.p.o jest jednym miejscem z wielu gdzie takie
    > ogloszenie sie ukazuje. tu mozna polemizowac czy czas gra role bo

    Właśnie. Jednym z wielu. Jeśli ktoś opiera rekrutację w komercyjnej firmie,
    na bazie niekomercyjnych grup dyskusyjnych, to jest to tylko i wyłącznie
    jego problem. Jeśli ma wymagania ukazania się ogłoszenia 'na jutro', to
    idzie i za to płaci.

    > zakladajac, ze na adres grupy przychodzi tego conajmniej tyle samo to
    > juz jest ogromny problem.

    Zapomniałem jeszcze tutaj dodać spory odsetek tych, którzy na ogłoszenia
    odpowiadają na grupę (wysyłając swoje cv i inne takie).
    W docach oczywiście bo jakże inaczej...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 104. Data: 2004-05-13 12:59:21
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Agata Rabska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Dlaczego zatem zwalac wszystko na moderatora, ktory tylko pilnuje zeby
    zasady
    > byly zachowane.
    > Przeciez to wina (jak sama napisalas) ogloszeniodawcow. To ich trzeba
    > edukowac, a nie zmieniac moderatorow. Mod jest od tego zeby pilnowac
    zasad.
    > Jak ktos nie umie czytac (analfabetyzm wtorny - sama napisalas) to
    najpierw
    > niech sie nauczy. A ze takim pracodawcom brak kultury i umieja tylko
    > nawrzeszczec na modow, ktory chca zeby zasady byly zachowane, to juz

    Agnieszko,
    pierwsze primo: to jestem on nie zaś ona, ale to tylko tak na przyszłość.
    drugie primo: Nie mam nikomu, a w szczególności modowi niczego za złe.
    Ale dyskusja, kto skąd ma ogłoszenia i dlaczego, wyszła poza ramy wątku.
    Ja tylko spiąłem dotychczasowe wypowiedzi w jedną, co i tak,
    jak widać na załączonym obrazku, nie doprowadziło do konstruktywnych
    wniosków.
    no i trzecie primo: Jeśli pytanie jest kierowane do moderatora,
    to bezwzględnie jest on zobligowany pełnioną funkcją do odpowiedzi
    na łamach Usenetu, bez względu na to kto pyta. Nikt nie zmusza do bycia
    moderatorem, nikt nie przykuwa kajdankami do komputera, tak więc
    unoszenie się gniewem jest zupełnie nie na miejscu. Ma być krótko,
    po żołniersku, na temat.
    pozdrawiam
    L.

  • 105. Data: 2004-05-13 13:08:01
    Od: "Coinneach Odhar" <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl>

    > ps. a tak na marginesie: bodajze moderator "chwalil" sie ze ponad 500
    > postow (!!!) czeka w kolejce i do tej pory na grupie nic nie ma. bez
    > komentarza.

    Ale to nie musiały być ogłoszenia.

    Zdaje się, że też EOT.

    Pozdrawiam
    Coinneach

  • 106. Data: 2004-05-13 13:12:11
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana [ot]
    Od: "Veetold" <v...@v...pl>

    Użytkownik "Piotr Neil Gawronski" <p...@p...com> napisał w
    wiadomości news:XwJoc.16386
    > Do uprzejmości należy także stosowanie się do zasad - np. odpowiadania
    > na posty.

    Oczywiscie, ale nieuprzejme wytykanie osobom nieprawidlowego odpowiadania na
    posty jest nieporozumieniem.

    Ogolnie pojeta uprzejmosc musi obowiazywac rowniez w sieci.

  • 107. Data: 2004-05-13 13:17:34
    Od: "libra" <l...@o...pl>

> [...]

    > to oczywiscie moje prywatne zdanie, jak widac czesc osob je podziela,
    > czesc nie. kazdy ma prawo do swojego zdania.

    jedno zdanie i EOT.
    Jak ktoś intensywnie szuka pracy i opiera się tylko na bezpłatnym
    usenecie, to znaczy, że kiepsko szuka pracy (bo nawet poniedziałkową
    wyborczą trzeba kupić).
    Mnie osobiście to ani ziębi ani grzeje, bo pracy tam nie szukam,
    a p.p.d traktuję jako rynek potencjalnych pracowników. Niestety,
    wynik obserwacji jest smutny...mizerny to rynek.
    L.

  • 108. Data: 2004-05-13 13:36:20
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    a ja z ciekawosci zapytam - ta grupa nie jest moderowana, ile tu spamu ?

    zawsze mnie to meczy i jest podejrzane jesli ktos cenzuruje
    (taki juz mam ciasny mozg ze sie doszukuje drugiego dna)

    dzis slysze ze Pan PM pracuje dla Agory :-D
    jutro sie dowiem ze obecny moderator moze dla Biura Ogloszen albo posrednika
    z pracy :-D

    pozdrawiam

  • 109. Data: 2004-05-13 13:41:57
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Janek wrote:

> [...]
    >
    > dzis slysze ze Pan PM pracuje dla Agory :-D
    > jutro sie dowiem ze obecny moderator moze dla Biura Ogloszen albo posrednika

    akurat totalne pudlo.

    m.

  • 110. Data: 2004-05-13 13:42:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Janek <sqnx@(wytnij)op.pl> wrote:

    > a ja z ciekawosci zapytam - ta grupa nie jest moderowana, ile tu spamu ?

    Co ma wspólnego ta grupa z ppo?

    > zawsze mnie to meczy i jest podejrzane jesli ktos cenzuruje
    > (taki juz mam ciasny mozg ze sie doszukuje drugiego dna)

    Może nie powinieneś w takim razie korzystać z Usenetu?

    > dzis slysze ze Pan PM pracuje dla Agory :-D

    I?

    > jutro sie dowiem ze obecny moderator moze dla Biura Ogloszen albo posrednika
    > z pracy :-D

    I? Co w związku z tym? Jeśli ktoś wykonuje zadanie moderatora prywatnie i w
    sposób społeczny?
    Jeśli masz jakieś konkretne zastrzeżenia _metyrotyczne_ do moderatora
    związane z puszczeniem/zatrzymaniem ogłoszenia - chętnie posłucham.
    Na razie próbujesz coś insynuować, ale sam chyba nie wiesz jeszcze co.

    --
    Przemysław Maciuszko