PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 111. Data: 2004-05-13 13:45:44
    Temat: Re: [OT] opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl> napisał w wiadomości
    news:c7vtkh$mor$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > dzis slysze ze Pan PM pracuje dla Agory :-D

    A co za roznica gdzie pracuje? Piszesz to w taki sposob jakby Agora
    skaladala sie z samego dzialu Gazeta-Praca i do tego PM mial premie za to
    ze - no wlasnie wlasciwie za co?

    Proponuje moze cos na rozluznienie, bo widac wasc stresujace zycie
    prowadzisz. Moze urlopik jakis?

    I na koniec. Widze emotikon przy twoim stwierdzeniu, ale nadal nie widze
    celu tego zdania, wiedz moze EOT wycieczek personalnych?

    m.

  • 112. Data: 2004-05-13 14:20:53
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > A co za roznica gdzie pracuje?
    inaczej patrzy sie na pracownika potencjalnie zwiazanego ale nic nie
    sugeruje tak sobie palnalem
    (jak golab na parapet zapewne)

    > Proponuje moze cos na rozluznienie, bo widac wasc stresujace zycie
    > prowadzisz. Moze urlopik jakis?
    ha ! zeby mi dali
    masz racje z tym stressem niestety

    > I na koniec. Widze emotikon przy twoim stwierdzeniu, ale nadal nie widze
    > celu tego zdania, wiedz moze EOT wycieczek personalnych
    racja, rechotalem bo po prostu w trakcie trollowych dyskusji wychodza sprawy
    jak w aferze Rywina prawie

    w zyciu bym nie przypuscil ze ktos tam jest zwiazany z jakas firma lub inna
    choc to nie grzech przeciez

    a przy okazji - nie znam oczywiscie faktow ale czy nie demonizujemy tego
    zalewu spamu ?

    pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)

  • 113. Data: 2004-05-13 14:23:38
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: koctyxa <m...@s...is>

    Thu, 13 May 2004 10:16:42 +0000 (UTC) w zerojedynkę zamieniając się Przemysław
    Maciuszko <s...@h...pl>:
    > Jak klient pocztowy ma 'wspomagać' moderację?

    Nie mam pojęcia, moderatorem nie byłem nigdy. Ale dlaczego akurat mutt,
    pozwól, że powtórzę pytanie.

    > Niezbyt. Konfiguracje klientów bywają dziwaczne i liczba możliwych
    > ewentualnych kombinacji do sprawdzenia jest naprawdę duża :(

    Sprawdzić, czy w treści wiadomości są znaki ASCII (32 do 127 cjt.)
    + polskie, do tego nagłówek odpowiedni.

    Jeśli moderator nie może zmieniać tekstu wiadomości, to: może ją
    zmienić, wysłać zmienioną do ogłoszeniodawcy i poprosić go o akceptację
    zmian. Może tochę przekombinowane?

    koctyxa

  • 114. Data: 2004-05-13 14:26:25
    Temat: Re:[ troche OT] opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    > a przy okazji - nie znam oczywiscie faktow ale czy nie demonizujemy tego
    > zalewu spamu ?

    Ja nie bede pisac bo sie moderowaniem nie zajmuje, ale moze ktorys z
    Moderatorow (obecny/poprzedni) cos wiecej powie na ten temat. Duzo tego
    spamu, jakiego itd.
    O ile nie jest to jakos zakazane.

    m.

  • 115. Data: 2004-05-13 14:32:41
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    koctyxa <m...@s...is> wrote:

    > Nie mam pojęcia, moderatorem nie byłem nigdy. Ale dlaczego akurat mutt,
    > pozwól, że powtórzę pytanie.

    Bo jest szybszy i wydajniejszy niż pine :>

    > Sprawdzić, czy w treści wiadomości są znaki ASCII (32 do 127 cjt.)
    > + polskie, do tego nagłówek odpowiedni.

    Eh. Naprawdę - to nie jest takie proste.

    > Jeśli moderator nie może zmieniać tekstu wiadomości, to: może ją
    > zmienić, wysłać zmienioną do ogłoszeniodawcy i poprosić go o akceptację
    > zmian. Może tochę przekombinowane?

    Właśnie. Zdaje się, że już rozmawialiśmy w tym wątku o tym ile jest roboty
    ze sprawdzaniem/obrabianiem ogłoszeń? Dlaczego moderator ma robić coś
    jeszcze za wysyłającego? Może ma w ogóle sam tworzyć ogłoszenia? :/

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 116. Data: 2004-05-13 14:36:42
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "koctyxa" <m...@s...is> napisał w wiadomości
    > Jeśli moderator nie może zmieniać tekstu wiadomości, to: może ją
    > zmienić, wysłać zmienioną do ogłoszeniodawcy i poprosić go o akceptację
    > zmian. Może tochę przekombinowane?

    ale
    1. to nadal nie przyspiesza ukazania sie ogloszenia, bo ktos musi poprawic
    ktos zaakceptowac i wyslac ponownie
    2. moderator nie jest 'dobra ciocia' i nie powinien zwalniac z myslenia
    innych. To tak jak odrabianie pracy domowej za kolezanke.

    m.

  • 117. Data: 2004-05-13 17:53:35
    Od: koctyxa <m...@s...is>

    Automatycznie.

    koctyxa

  • 118. Data: 2004-05-13 18:35:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    koctyxa <m...@s...is> wrote:

    > Automatycznie.

    Co przepraszam 'automatycznie'?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 119. Data: 2004-05-13 19:52:00
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

    > współczuję właścicielowi firmy w której proces rekrutacji
    > nowego pracownika trwa 1 (słownie jeden) dzień.
    > I to na zamieszczenie ogłoszenia, zebranie aplikacji, przesianie ich
    > i wybranie pracownika. Choć pewnie da się jeszcze krócej
    > np w letnich pracach polowych:
    > Gospodarz mówi: 2 PLN za kobiałkę/kg/skrzynkę, a pracownik mówi ok
    > 15 minut i po rekrutacji ;-)))
    > L.

    I teraz wiesz dlaczego w USA jest takie male bezrobocie - tam gosc po
    utracie pracy (nie mowie o operatorze lewego bloku elektrowni atomowej)
    przechodzi dwie ulice dalej i nastepnego dnia tam pracuje.

    ---

  • 120. Data: 2004-05-13 19:55:39
    Od: g...@p...onet.pl

    > a jak nie bedzie moderatora beda sie pojawialy posty pokroju :
    > "Szukam dwoch gosci z Wawy, ktorzy na zlecenie poturbuja panienke i
    > ogola jej
    > glowe jednej panience."

    To i obecnie moze sie zdarzyc -> niedawno Moderator w dyskusji na ppd
    stwierdzil, ze nie odpowiada za merytoryczna tresc ogloszen i nie interesuje go
    legalnosc (lub nie) oferowanej pracy, a tylko formalna poprawnosc.

    --

    pozdrawiam,

    glos