PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: "libra" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: Thu, 13 May 2004 14:59:21 +0200

    Użytkownik "Agata Rabska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:c7vpvk$3or$1@inews.gazeta.pl...
    > libra <l...@o...pl> napisał(a):

    > A ja się nie zgodzę.
    > Coście się tak uparli na tych moderatorów?
    > Sama napisałas diagnoze: trudna ze względu na analfabetyzm wtórny
    > ogłoszeniodawców (problemy z czytaniem FAQ i złożeniem tekstu poprawnego)
    > Dlaczego zatem zwalac wszystko na moderatora, ktory tylko pilnuje zeby
    zasady
    > byly zachowane.
    > Przeciez to wina (jak sama napisalas) ogloszeniodawcow. To ich trzeba
    > edukowac, a nie zmieniac moderatorow. Mod jest od tego zeby pilnowac
    zasad.
> [...]

    Agnieszko,
    pierwsze primo: to jestem on nie zaś ona, ale to tylko tak na przyszłość.
    drugie primo: Nie mam nikomu, a w szczególności modowi niczego za złe.
    Ale dyskusja, kto skąd ma ogłoszenia i dlaczego, wyszła poza ramy wątku.
    Ja tylko spiąłem dotychczasowe wypowiedzi w jedną, co i tak,
    jak widać na załączonym obrazku, nie doprowadziło do konstruktywnych
    wniosków.
    no i trzecie primo: Jeśli pytanie jest kierowane do moderatora,
    to bezwzględnie jest on zobligowany pełnioną funkcją do odpowiedzi
    na łamach Usenetu, bez względu na to kto pyta. Nikt nie zmusza do bycia
    moderatorem, nikt nie przykuwa kajdankami do komputera, tak więc
    unoszenie się gniewem jest zupełnie nie na miejscu. Ma być krótko,
    po żołniersku, na temat.
    pozdrawiam
    L.