PracaGrupypl.praca.dyskusje › niecodzienna propozycja

  • 11. Data: 2004-07-07 23:55:57
    Temat: Re: niecodzienna propozycja
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 06 Jul 2004 23:56:30 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    >A dlaczego mimo, ze ktos ma prace, to kupuje poniedzialkowa wyborcza ?

    Żeby sprawdzić swoją wartość na rynku pracy
    Żeby znaleźć lepszą pracę
    Żeby zaszantażować szefa podczas rozmowy o podwyżce

    Najłatwiej jest zmienić pracę, mając pracę...

  • 12. Data: 2004-07-08 08:47:04
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "DT" <d...@A...pl> wrote in message

    > Najłatwiej jest zmienić pracę, mając pracę...

    pozwole sie nie zgodzic z powyzszym. Mam prace, ale to, ze jest do d... nie
    jest wystarczajaco silnym bodzcem, zeby _znalezc_ sobie lepsza.
    Szukac tak, ale mysle, ze dopiero jak ja strace / sie zwolnie glod zacznie
    mnie poganiac, i rachunki niezaplacone, bede to robil naprawde intensywnie
    ;)
    choc wtedy bedzie za pozno (na dobra prace ;)

    marek

  • 13. Data: 2004-07-08 09:01:13
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 8 Jul 2004 09:47:04 +0100, "marek" <m...@b...com>
    wrote:

> [...]
    >;)
    >choc wtedy bedzie za pozno (na dobra prace ;)

    Czyli nie zgadzając się zgodziłeś :-)
    Nie mówie o podjęciu decyzji - to indywidualna sprawa.

    Mówię o lepszym postrzeganiu człowieka, który szuka lepszej
    propozycji, w przeciwieństwie do tego zdesperowanego (rachunki,
    etc...).

  • 14. Data: 2004-07-08 12:32:02
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    > Jeśli padnie kwota satysfakcjonująca, albo nawet szokująca
    > (pozytywnie) zawsze odpowiedz, że propozycja jest warta przemyślenia i
    > że poprosisz więcej szczegółów, zastanowisz się. Upewnij się, że wiesz
    > do kogo i gdzie oddzwonić :-) Staraj się nie potwierdzać w trakcie tej
    > samej rozmowy - daj sobie dzień na przemyślenie ryzyka, za, przeciw i
    > haczyków.

    Mniej wiecej tak mowielem kiedy zadzwonil do mnie konsultant. Ale na drugi
    dzien
    spekalem i napialem ze za 1000 $ miesiecznie to sie z miejsca nie rusze, za
    2 000 $ pewnie pojade, a za 3000 $
    z cala pewnoscia. Oczywiscie daja tez zakwaterowanie.

    Cos mi sie jednak wydaje, ze to nie wypali. Wczoraj wysalalem maila do tego
    biura posrednictwa
    w Australii i do dzisaj nie mam odpowiedzi. Tak czy inaczej bylo to bardzo
    interesujace przezycie
    w mojej "karierze" zawodowej.

    Serwisy z ktorych korzystalem to:
    www.reed.co.uk
    www.it.jobserve.co.uk/
    www.irishjobs.ie
    http://www.netjobs.co.uk
    http://my.monster.co.uk

    Jesli ktos bedzie probowal znalezc prace, to odrazu uprzedam ze z UK
    odpowiedzi przychodza bardzo szybko. Przyklad
    typowej odpowiedzi:

    Dear Wieslaw

    Reference: Advertisement for Customer Service / Helpdesk positions,
    Middlesex

    Thank you for responding to our advertisement, we received a vast quantity
    of CVs. We are taking time to read each resume carefully and are responding
    to all candidates as quickly as possible.

    Having considered your application, although you have a wealth of experience
    to offer many potential employers, unfortunately you have been unsuccessful
    on this occasion.

    I wish you continued success in your chosen career.

    Yours sincerely

    Yvette Fenton
    Staff Development Manager
    Cyntergy Services Ltd

    Generalnie na 60 aplikacji 4 firmy odpowiedzialo "moze" jedna zadzwonila a
    reszta odrzucila.
    I co dalej?
    Do boju!

    I tak 13 lipca (dwa dni przed historyczna data bitwy pod Grunwaldem) lece do
    Londynu. Mam tam umowione jedno
    spotkanie i pare kontaktow typu "moze".

    Doszedlem do wniosku, ze nie ma sensu w obecnych warunkach siedziec w kraju
    ze wzgledu na wyzysk pracodawcow.
    Praca na umowe zlecenie umowe o dzielo i to za marne grosze. Wciaz ten
    strach ze cie zwolonia, wszyscy wiedza o co
    chodzi. Wymagania pracodwacow w Polsce zupelnie nie adekwatne do, tego co
    sami oferuja. Weszlismy do Unii, trzeba
    z tego skorzystac.

    Pracy w EU jest w brod i za konkretne pieniadze.
    Tylko trzeba szukac i nie poddawac sie.

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 15. Data: 2004-07-08 12:51:15
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

  • 16. Data: 2004-07-08 12:51:28
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

  • 17. Data: 2004-07-08 16:33:53
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl>

    marcins wrote:

    > zwazywszy na ten fakt nie zdziw sie ze ktoregos dnia mozesz np miec
    > obcieta glowe.

    Wg słów mojego szefa, który ostatnio spędził pół roku w tamtych
    okolicach Oman jest bardzo bezpieczny w porównaniu z Arabią S.,
    czy Emiratami, może tylko część blisko Jemenu jest mniej bezpieczna.
    Problemem jest tylko klimat w lecie (bardzo wysoka temperatura i
    prawie 100% wilgotności - ciężkie do zniesienia).

    --
    papkers