PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel medyczny

  • 1. Data: 2004-07-06 19:15:15
    Temat: Przedstawiciel medyczny
    Od: "Maciek" <h...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów pracował jako przedstawiciel medyczny lub
    ma świadomość jak taka praca wygląda "od środka" i jak się do tego "zabrać"?
    Mam pewne wyobrażenie jak to wygląda, ale z chęcią poczytam opinię o tego
    typu stanowisku.

    Dzieki za info.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2004-07-06 21:14:32
    Temat: Re: Przedstawiciel medyczny
    Od: "tuMEk" <t...@e...pl>

    tak,duzo by pisac...... to zalezy czy bedziesz pracowal w sprzecie czy w
    farmacji
    (jak sprzet to daj sobie spokoj) pracowalem 7 lat jako przedstawiciel
    b.duzego koncernu medycznego.
    --
    pozdrawia tuMEk

  • 3. Data: 2004-07-07 06:00:58
    Od: "Maciek" <h...@w...pl>

    > tak,duzo by pisac...... to zalezy czy bedziesz pracowal w sprzecie czy w
    > farmacji
    > (jak sprzet to daj sobie spokoj) pracowalem 7 lat jako przedstawiciel
    > b.duzego koncernu medycznego.

    W farmacji, ale z checia cos sie dowiem jak sie pracuje "w sprzecie".
    Chociaz oczywiscie nadal czekam na "wrazenia" z pracy w farmacji ;)

    Pozdrawiam,
    M.

  • 4. Data: 2004-07-07 08:16:17
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "Maciek" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    "zabrać"?
    > Mam pewne wyobrażenie jak to wygląda, ale z chęcią poczytam opinię o tego

    Nie mam co prawda żadnego związku z przedstawicielami medycznymi....ale w
    lokalnej prasie publikują zeznania majątkowe radnych.
    Jeden z nich jest właśnie przedstawicielem medycznym jednej z dużych firm
    farmaceutycznych. Jego dochód za rok 2003 z tytułu umowy o pracę na tym
    stanowisku wynosił ponad 178 tysięcy złotych :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-07-07 18:18:39
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Duzo kilometorw i zajmujesz sie wszytskimi problemami w kontaktach firmowych:
    nie koniecznie sprzedaz, ale tez umowy, swiecisz oczami za innych,
    kombinujesz... no i tyle, placa chyba wieksza niz normlanie, ale na pewno masz
    multum pracy.

    Wiadomość napisana przez: Maciek: