PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukanie pracy - pytanie

  • 1. Data: 2004-07-06 18:05:17
    Temat: szukanie pracy - pytanie
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    witam!
    zalozmy sytuacje: pracuje w firmie A i rownoczesnie skladam oferte w
    firmie B. Czy osoba odpowiedzialna za rekrutacje w firmie B moze (w
    swietle prawa) wykonac telefon do firmy A w sprawie mnie dotyczacej (np.
    referencje)?

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2004-07-06 18:32:43
    Temat: Re: szukanie pracy - pytanie
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "tomek(int)" <i...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > firmie B. Czy osoba odpowiedzialna za rekrutacje w firmie B moze (w
    > swietle prawa) wykonac telefon do firmy A w sprawie mnie dotyczacej (np.
    Yyyy nie wiem, ale jakie to ma znaczenie?

    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 3. Data: 2004-07-06 18:57:47
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    > Yyyy nie wiem, ale jakie to ma znaczenie?

    a ma, bo moze zalezec ci na tym, aby twoj aktualny pracodawca nic nie
    wiedzial o tym, ze szukasz pracy

    pozdrawiam
    tomek

  • 4. Data: 2004-07-06 19:49:48
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "tomek(int)" <i...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > firmie B. Czy osoba odpowiedzialna za rekrutacje w firmie B moze (w
    > swietle prawa) wykonac telefon do firmy A w sprawie mnie dotyczacej (np.

    Przede wszystkim nie masz obowiazku podawac nazyw firmy, w ktorej obecnie
    pracujesz. Po drugie mozesz zazadac dyskrecji.

    Kania

  • 5. Data: 2004-07-07 10:39:17
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Przede wszystkim nie masz obowiazku podawac nazyw firmy, w ktorej obecnie
    > pracujesz. Po drugie mozesz zazadac dyskrecji.

    No to jak masz takie propozycje, to sie potem nie dziw, ze twoje CV ląduje w
    koszu, czytasz co piszesz w ogole ?
    Moim zdaniem rozsadny HRowiec nie powinien dzwonic do obecnego pracodawcy
    kandydata, ale pomyłki albo głupoty wykluczyć sie nie da ;)

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-07-07 19:59:56
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Moim zdaniem rozsadny HRowiec nie powinien dzwonic do obecnego pracodawcy
    > kandydata, ale pomyłki albo głupoty wykluczyć sie nie da ;)

    Na szkoleniu z rekrutacji nam powiedzieli, ze kandydat moze nie podac nazy
    obecnej firmy, ale wymagana jest branza i opis stanowiska

    Kania

  • 7. Data: 2004-07-08 00:08:20
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 6 Jul 2004 21:49:48 +0200, "Kania"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Uzytkownik "tomek(int)" <i...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >
    >Przede wszystkim nie masz obowiazku podawac nazyw firmy, w ktorej obecnie
    >pracujesz. Po drugie mozesz zazadac dyskrecji.
    >
    >Kania

    Tja... Ale lepiej jest POPROSIĆ o dyskrecję, najlepiej bardzo blisko
    zdania mówiącego n.p. tak: "Proszę mieć na uwadze, że wykonywanej
    przeze mnie w obecnej chwili pracy nie mogę porzucić z dnia na dzień,
    a w przypadku Państwa pozytywnej decyzji przekazanie obowiązków mojemu
    następcy potrwa ok. x m-cy / tygodni"...