PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i stosunek do służby wojskowej PILNE

  • 1. Data: 2004-07-06 21:28:10
    Temat: cv i stosunek do służby wojskowej PILNE
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    Witam!!!

    Zastanaiwam sie co wpisac w cv jesli mam kat.D czyli niezdolny do służby
    wojskowej w czasie pokoju.

    Jak mam to w cv sformulowac?
    Wiele fir patrzy aby było wojsko uregulowane. Czyli to powinienem wpisac czy
    jak sformulowac?

    Pozdrawiam i czekam na rady
    Tomek

  • 2. Data: 2004-07-06 21:34:59
    Temat: Re: cv i stosunek do służby wojskowej PILNE
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomek P; <ccf5g7$l64$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    >
    > Jak mam to w cv sformulowac?
    > Wiele fir patrzy aby było wojsko uregulowane. Czyli to powinienem wpisac czy

    Skoro pytają się, czy wojsko jest uregulowane, to co piszesz? ;) -
    "stosunek do służby wojskowej: uregulowany".

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 3. Data: 2004-07-06 21:48:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 6 Jul 2004 23:28:10 +0200, "Tomek P"
    <t...@s...info> zakodował:

    >Jak mam to w cv sformulowac?

    Ja w CV tego nie mam. A jak ktoś pyta, jaki mam stosunek do służby
    wojskowej w trakcie rozmowy, to szczerze odpowiadam, że negatywny ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2004-07-06 21:49:21
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    wpisane mam &13p3 &35p5 niezdolny do służby wojskowej w czasie pokoju.
    Kat D

    Wiec spisywac sobie po prostu Stosunek do sł.w: uregulowany ?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 5. Data: 2004-07-06 21:55:35
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 06 Jul 2004 23:34:59 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    napisał:

    > Skoro pytają się, czy wojsko jest uregulowane, to co piszesz? -
    > "stosunek do służby wojskowej: uregulowany".

    Moze tez byc - o ile tak napisali w ksiazeczce wojskowej - "uregulowany -
    przeniesiony do rezerwy". Bo chyba mimo niezdolnosci do sluzby na czas
    pokoju, to jednak pozostaje w ewidencji jako rezerwista ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2004-07-06 23:21:31
    Od: PepedB <P...@p...atowyw.al>

    Kaizen wrote:

    > A jak ktoś pyta, jaki mam stosunek do służby
    > wojskowej w trakcie rozmowy, to szczerze odpowiadam, że negatywny ;)

    Lepiej- przerywany ;)

    --
    Pozdrawiam, Marcin
    "Kto żyje bez szaleństwa mniej jest rozsądny niz mniema."

  • 7. Data: 2004-07-07 06:34:15
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <40eb34b0$1@news.home.net.pl>, PepedB wrote:
    > Lepiej- przerywany ;)

    A jak ktoś był, to: "Stosunek odbyłem" :)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 8. Data: 2004-07-07 20:26:41
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomek P; <ccf6r4$r2h$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > wpisane mam &13p3 &35p5 niezdolny do służby wojskowej w czasie pokoju.
    > Kat D
    >
    > Wiec spisywac sobie po prostu Stosunek do sł.w: uregulowany ?

    A masz nieuregulowany? - kategorię masz, przeniesienie do rezerwy masz -
    pracodawca będzie ciekawy to zapyta. A głównie chodzi o to [kiedyś
    chodziło], czy przypadkiem nowy pracownik nie zostanie po miesiącu pracy
    powołany do wojska na rok, czy ile teraz tego jest.