PracaGrupypl.praca.dyskusje"na czarno" › Re: "na czarno"
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "na czarno"
    Date: Sun, 14 Aug 2005 12:01:40 +0200

    Sun, 14 Aug 2005 10:47:26 +0200, użyszkodnik Zbyszek Tuźnik
    <d...@b...pl> napisał:

    > Jeśli tylko będzie to opłata skarbowa za coś - jakąś usługę mniejsza o
    > jej cenę i jakość to tak. Podatek jest za NIC.
    > Na twoje indywidualne konto emerytalne. Chyba jakieś raporty z o
    > odprowadzonej składce dostajesz?
    > Na koszty ubezpiecznia zdrowotnego, rentowego, itd.
    > No i oczywiście na obsługę administracyjną powyższych - dużo, to prawda,
    > ale twierdzić, że wszystko, to już bzdura.

    swego czasu prowadzilem legalna dzialalnosc gospodarcza, placilem ZUS
    i jak mi sie cos stalo to sie okazalo ze nikt mi nie pomógł i jak
    leżalem chory to musiałem za ten okres normalnie zapłacić składke bo
    został niedotrzymany z mojej strony jakiś przepis.

    Wniosek - olbrzymie pieniądze idą po to żeby wymyślac ciągle jakieś
    nowe przepisy chroniace ZUS a nie tych co tą instytucje utrzymują

    mówiąc inaczej zapłaciłem pieniadze za nic

    > Helloo!? Na wypadek gdybyś nie zauważył, to znaczna część życia obecnych
    > emerytów upłynęła w nśp PRLu.

    fundysze powinny były być stworzone z dochodu z prywatyzacji koniec
    kropka

    > Częściowo zapewne tak.
    > Pojęcie deficyt budżetowy jest ci obce?

    jest mi obce, jak coś ma deficyt to się to zamyka, likwiduje,
    sprzedaje, cokolwiek a nie utrzymuje

    > Nie rozumiem związku.

    tworzenie armii pilnujacych przestrzegania absurdalnych przepisów jest
    chore

    --
    futszaK
    jesteś burżuj i koniec bo nie bierzesz jedzenia na krechę :P