PracaGrupypl.praca.dyskusje › możliwość odbycia bezpłatnej praktyki

  • 1. Data: 2003-08-05 21:00:05
    Temat: możliwość odbycia bezpłatnej praktyki
    Od: "Fenix" <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jestem tu pierwszy raz, więc sorki jeśli problem się przewija często.

    Moje pytanie dotyczy możliwości odbycia bezpłatnej praktyki (ew. stażu itp.)
    przez osobę, która nie jest zaraz po studiach. (dokładnie to 2 lata po
    studiach).

    Interesuje mnie
    1) czy takie (bezpłatne) praktyki na okres 6 miesięcy lub dłuższy są wogóle
    możliwe (pod względem prawnym).
    2) Czy taka osoba jest ubezpieczona w czasie trwania praktyk/stażu.
    3) O ile nie jest ubezpieczona z tytułu praktyk i nie są od niej odpowadzane
    składki, to czy ma prawo do zasiłku dla bezrobotnych i ubezpieczenia
    przysługującego bezrobotnym w czasie trwania takch praktyk/stażu.

    będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi

    pozdr.
    Sławek

  • 2. Data: 2003-08-05 21:38:14
    Temat: Re: możliwość odbycia bezpłatnej praktyki
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    ej stary dam ci 300 plnow tylko nie odpierdalaj zenady na forum pliz

    Dieter

  • 3. Data: 2003-08-05 22:20:40
    Temat: Odp: możliwość odbycia bezpłatnej praktyki
    Od: "koszmarek" <g...@o...pl>

    a może żenadą jest to, że ludzie takie pytania muszą zadawać?...

    300 pln - konto podam na priv jeśli aktualne ;)

  • 4. Data: 2003-08-05 23:38:09
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fenix" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > Interesuje mnie
    > 1) czy takie (bezpłatne) praktyki na okres 6 miesięcy lub dłuższy są
    wogóle
    > możliwe (pod względem prawnym).
    (...)

    Bez przegięć ludzie. Może niedługo trzeba będzie dopłacac do interesu
    !?

    Art
    (admin do wzięcia: Wrocław, W-WA, K-CE - nie na praktyki :-) )

  • 5. Data: 2003-08-06 00:41:55
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Dieter napisał:

    > ej stary dam ci 300 plnow tylko nie odpierdalaj zenady na forum pliz

    To ja też chcę! ;)

    Flyer

  • 6. Data: 2003-08-06 01:12:37
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >Bez przegięć ludzie. Może niedługo trzeba będzie dopłacac do interesu
    >!?

    Dlaczego niedługo? Już trzeba, kasę wpłaca się na konto fundacji (w
    zamian za szkolenia), a firma przyjmuje na staż.
    pozdrawiam
    Bremse

  • 7. Data: 2003-08-06 15:01:32
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ej stary dam ci 300 plnow tylko nie odpierdalaj zenady na forum pliz

    To ja sie zobowiazuje ze nie na pisze zenujacyh postow powiedzmy przez
    najblizsze pol roku.

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Odezwij sie na priv, to ci podesle numer konta...

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 8. Data: 2003-08-06 21:36:22
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    Hehe Polska to chyba jedyny kraj gdzie można znaleść pracownika
    który jeszcze zapłaci za prace hehe... i to nie wolontariusz ;D