PracaGrupypl.praca.dyskusjemożliwość odbycia bezpłatnej praktyki › możliwość odbycia bezpłatnej praktyki
    From: "Fenix" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: możliwość odbycia bezpłatnej praktyki
    Date: Tue, 5 Aug 2003 23:00:05 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@80.50.19.34

    Witam.
    Jestem tu pierwszy raz, więc sorki jeśli problem się przewija często.

    Moje pytanie dotyczy możliwości odbycia bezpłatnej praktyki (ew. stażu itp.)
    przez osobę, która nie jest zaraz po studiach. (dokładnie to 2 lata po
    studiach).

    Interesuje mnie
    1) czy takie (bezpłatne) praktyki na okres 6 miesięcy lub dłuższy są wogóle
    możliwe (pod względem prawnym).
    2) Czy taka osoba jest ubezpieczona w czasie trwania praktyk/stażu.
    3) O ile nie jest ubezpieczona z tytułu praktyk i nie są od niej odpowadzane
    składki, to czy ma prawo do zasiłku dla bezrobotnych i ubezpieczenia
    przysługującego bezrobotnym w czasie trwania takch praktyk/stażu.

    będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi

    pozdr.
    Sławek