PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prezentacje w Jobpilot.pl

  • 1. Data: 2003-08-05 18:51:56
    Temat: Prezentacje w Jobpilot.pl
    Od: "Rafał" <k...@w...pl>

    Czy ktoś z Was korzystal z tego narzędzia? Duzo mieliscie hitow i kontaktów,
    czy to tylko zbędny "bajer"? Pytam, bo nie wiem, czy warto w ogóle ją
    wypełniać i czy ktoś z potencjalnych pracodawców to później ogląda?

    Rafał.

  • 2. Data: 2003-08-05 21:47:38
    Temat: Re: Prezentacje w Jobpilot.pl
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Rafał napisał:

    > Czy ktoś z Was korzystal z tego narzędzia? Duzo mieliscie hitow i kontaktów,
    > czy to tylko zbędny "bajer"? Pytam, bo nie wiem, czy warto w ogóle ją
    > wypełniać i czy ktoś z potencjalnych pracodawców to później ogląda?

    Ja w ramach prostowania rzeczywistości - jestem miernym kandydatem,
    wypełniłem - żaden pracodawca się nie zgłosił. Ale próbować zawsze warto
    - co pewien czas na grupie odzywa się osoba w te słowa "już nawet
    zapomniałem, że cos takiego wypełniałem i naraz odzywa się chętny
    pracodawca". ;)

    Flyer

  • 3. Data: 2003-08-06 07:05:36
    Od: JMS <s...@w...pl>

    Ok 4 lat widniala moja prezentacja i zadnego odzewu. Moje "parametry" sa
    dosyc atrakcyjne, ukonczylem Plitechnike Warszawska Wydzial Elektroniki
    i Technik Informacyjnych, mimo wszystko uwazam ze warto taka
    prezentacje umiescic nic nie kosztuje, troche czasu trwa, aczkolwiek
    moze bedziesz mial wiecej szczescia.

    JMS