PracaGrupypl.praca.dyskusje › moje cholerna bezrobocie!!!

  • 1. Data: 2005-09-22 08:56:19
    Temat: moje cholerna bezrobocie!!!
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    Szlag słuchajcie mie już rafia..
    polsko kochana.. q..wska unio europejska..
    sory, ale ja już tracę cierpliwość.
    Może od początku.
    Rehabilitantką jestem, cudny zawód jak dla mnie, szkoła cacy co wychodziło w
    ocenach i w ocenie końcowej na dyplomie- 6 (eh ta moja skromność hyhy).
    Roczny staż w pewnej przychodni, staż się skończył, pieniązki były z tego
    niewielkie, bo 450zł, ale zawsze coś tam na konto skapywało.
    Potem zaczłą się problem, cv tu, cv tam, telefony, ogłoszenia.. i co?
    wszędzie odmowa.
    Szukałam i nadal szukam pracy nie jkoniecznie w zawodzie, choć pięknie by
    było, a gadyby to jeszcze była praca z dziećmi to już by był cud miód.
    No ale, udało mi się zdobyć pracę w pewnym baaaardzo dużym kinie, mają swoją
    sieć na całą polskę.
    Praca miła, sympatyczna, przyjemna, atmosfera aż w pupcie czasami
    przypiekała.
    Wracałam o półncy do domu, o 1 w nocy, wymęczona niejednokrotnie starsznie,
    bo końcówki dniówki są dosyć intensywne,
    Poza tym w weekendy przychodziło do nas ok.5tys klientów... no cóz, każdy
    rządał godziwej obsługi, bo zostawiał tam całe 20 zł,.. buahahah świent
    dowcip.
    No ale ludziom się wydaje, że za 20 zł, mogą wejść obsłudze na głowę.
    Fakt jest taki, że klient był dla nas ważniejszy niż amen w pacierzu, także
    nadskakiwało się jak tylko można było.
    I przyszedł dzień wypłaty, matka boska pieniężna paski rozdawała i co???
    400zł za miesiąc pracy.
    Każdy weekend w pracy, co 4 niedzielę mieliśmy wolne, w tygodniu też jakiś
    tam dzień.
    Skręciłam nogę, L4, i kolejna wypłata... 260zł.. oh nieeeeeee.
    Zatrudniona byłam na 1/4 etatu, ale w umowie było słówko, że na prośbę
    (właściwie przymus) pracodawcy pracownik musi pracować w pełnym wymiarze
    godzin.
    Bilet miesięczny kosztował mnie 90 zł, więc cóż mi z tej wypłaty zostawało..
    nic właściwie.
    I walnęłam tm w cholera, bo za takie pieniążki nie chce się z rana z wyra
    wastawać.
    Wiem wiem wiem, możecie pomyśleć żę lepszy rydz niż nic.. ale gdzie ta
    godnośc.. wyzysk człowieka przez człowieka?
    No i szukam nadal pracy, dorabiam sobie.. mam pacjentkę w domu leżącą, którą
    masuję, ale...
    Poszłam do pewnego szpitala z dokumentami, w dziale kadr siedziała pani
    ważniejsza niczym magi w zupie..
    Jak usłyszała ode mnie o co mi chodzi to popatrzyła na mnie słuchajcie jak
    na debila, bo człowiek ucziwej pracy szuka, i usłyszałam,że mam nawet sobie
    nadziei nie robić że tutaj mi się uda pracę pozyskać bo nie i tyle,
    uwierzcie mi, że miałam ochotę złapać tą kobitę za bety i tak porządnie
    potrząsnąć.
    Uśmiechnęłam się pięknymi ząbkami, podziękowałam i wyszłam.
    Ale dokumenty i tak zoatswiłam.. a nóz widelec hyhy,.
    No i tak brnę przez marny świat bezrobocia.
    Miałam plany wyjazdu, ale nie mogę.. nie poświęcej miłości nawet za lepsze
    życie.
    Kochanie omje kończy studia, jeśli wszyko pójdzie gładko to za rok
    wyjedziemy razem, ale sama ntego nie zrobię.
    Przez ten rok coś muszę robić.. no przecież mam 24 lata a gdyby nie mama
    (kochana moja) to marnie bybyło...
    No to się wyżaliłam ;)

  • 2. Data: 2005-09-22 09:19:29
    Temat: Re: moje cholerna bezrobocie!!!
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Zoka napisał(a):
    > Szlag słuchajcie mie już rafia..
    > polsko kochana.. q..wska unio europejska..
    > No to się wyżaliłam ;)
    A co ma do tego unia?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-09-22 09:44:05
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "Zoka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rehabilitantką jestem, cudny zawód jak dla mnie, szkoła cacy co wychodziło
    [ciach]
    > No i szukam nadal pracy, dorabiam sobie..

    zaoferuj informatykom że zajmiesz się ich kręgosłupami. Poważnie mówię.
    Zresztą nie tylko informatykom, na Twoim miejscu starałabym się dotrzeć do
    ludzi mniej więcej w wieku 25-35 lat, którzy dziennie spędzają przed kompem
    po naście godzin. Mogą tym być zainteresowane także młode mamy ;)
    Ok, być może będzie potrzebne lekkie przekwalifikowanie się, ale ja bym
    uderzała w tym kierunku.

    pozdr
    Asiek

  • 4. Data: 2005-09-22 10:00:50
    Od: "Szrek" <s...@o...pl>

> [...]
    > po naście godzin. Mogą tym być zainteresowane także młode mamy ;)
    > Ok, być może będzie potrzebne lekkie przekwalifikowanie się, ale ja bym

    Popieram.
    Za kilka lat będą chodzić po ulicach same garby!! WSzystko przez te kompy i
    brak ruchu!
    Obierz sobie za cel jakiś gabinecik rehabilitacyjny!
    Trzymaj się. :)

  • 5. Data: 2005-09-22 10:08:04
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Asia Witek <a...@b...bcx.pl> napisał(a):

> [...]
    > ludzi mniej więcej w wieku 25-35 lat, którzy dziennie spędzają przed kompem

    Masaże. Pan masażysta, którego funduje nam pracodawca, i który przyjeżdża co
    tydzień do naszej firmy zajmując się szyjami, kręgosłupami i ramionami ludzi,
    którzy dziennie... właśnie j.w., na pewno nie narzeka na zarobki.

    --
    JoP

  • 6. Data: 2005-09-22 10:08:11
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Szrek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brak ruchu!
    > Obierz sobie za cel jakiś gabinecik rehabilitacyjny!

    I załóż własną działalność gosp.
    Teraz składka zusu dla nowych "działaczy" wynosi coś 200-300zł/mies.
    A w PUPie dostaniesz kredyt na działalność gosp. do 12000zł
    Jak wytrzymasz "działając" rok -to będzie to pożyczka bezzwrotna.
    ;)

  • 7. Data: 2005-09-22 10:13:29
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    Powiem Wam tak..
    myślałam o otwarciu twz.własnego interesu, ale po doświadczeniach związanych
    z pracą w przychodni, to mam obawy.
    Lekarz przepisywał pacjentom 10 zabiegów, pierwsze pięc było refundowanych,
    kolejne pięc musiał sobie pacjent sam opłacić, od 2-5zł. w zależności od
    zabiegu.
    I tu zaczęły się istmne cyrki, kłótnie, wygrażanie nam telewizją, prasą,
    sądem.. pacjenci się burzyli, gule niejedynm rosły.
    Więc jak tu otworzyć gabinecik i strzelić komuś cennikoiem po kilkanaćie i
    kilkadziesiąt zł?
    Nie czarujmy się, nie stać mnie po prostu na inwestycję, która nie
    przyniesie potem żadnych zysków.
    Tego się boję, bo nie przelewa mi się na tyle, żeby móc zaryzykować.

  • 8. Data: 2005-09-22 10:18:52
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > przyniesie potem żadnych zysków.
    > Tego się boję, bo nie przelewa mi się na tyle, żeby móc zaryzykować.

    Dlatego trzeba usługę sprzedać tym którzy mają i potrzebę i środki...

  • 9. Data: 2005-09-22 10:18:57
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    Ale na jakiej zasadzie on przyjeżdża?
    Z własnym tzw.podręcznym gabinetem.. stołem pod pachą :)
    Czy pracodawca zadbał też i o taki kącik, bo to już byłby luks?
    I każdy z Was kozysta z usług masażysty, bo pracodawca odpala mu tam z góry
    ustaloną stawkę?

  • 10. Data: 2005-09-22 10:20:16
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

> [...]

    > Powiem Wam tak..
    > myślałam o otwarciu twz.własnego interesu, ale po doświadczeniach

    Ludzie z przychodni to zły target ;) Uderzaj do ludzi z klasy sredniej, dla
    których wydatek rzędu -nastu / -dziestu złotych nie jest totalną ruiną ;) a
    takich wbrew pozorom jest trochę.
    Gabinecik imho nie jest niezbędnie potrzebny, masażysta może spokojnie
    jeździć po ludziach (ja bym nawet to wolała, żeby do mnie do domu przyjechał
    na konkretną godzinę).
    Może warto byłoby zainwestować w ulotki (i porozkładać je m.in.. na
    politechnice ;)

    pozdr
    Asiek