PracaGrupypl.praca.dyskusje › merchandiser

  • 1. Data: 2004-04-06 14:48:11
    Temat: merchandiser
    Od: flowher <k...@m...put.poznan.pl>

    co to jest ??
    czym sie zajmuje merchandiser ?

  • 2. Data: 2004-04-07 18:36:46
    Temat: Re: merchandiser
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Tue, 06 Apr 2004 16:48:11 +0200, flowher wrote:

    > co to jest ??
    > czym sie zajmuje merchandiser ?

    Skrzyżowanie komiwojażera z zaopatrzeniowcem - kierowcą... ;>

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2004-04-07 18:53:15
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    > co to jest ??
    > czym sie zajmuje merchandiser ?

    to osoba dzieki której w supermarketach nabial jest na koncu sklepu a
    ciezkie produkty na dolnej pólce a nie na górnej, nie mówiac juz o drobnych
    slodyczach przy kasie albo produktach na wysokosci oczu...itp itd...jezeli
    myslales ze w supermarketach wszystko jet poukladane przypadkowo to sie
    myliles, osoba o która pytasz dokladnie wszystko rozmiesci tam zebys
    wyszedlz pelnym koszykiem zakupów
    Drag

  • 4. Data: 2004-04-08 21:40:34
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Drag; <c51iru$t74$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > myslales ze w supermarketach wszystko jet poukladane przypadkowo to sie
    > myliles, osoba o która pytasz dokladnie wszystko rozmiesci tam zebys

    To chyba jakaś stara definicja ;), teraz merchandiser to
    student/niepełnosprawny/zatrudniony w ramach robót interwencyjnych itp.,
    którego zadaniem jest przełożyć towar z palety na ściśle określone
    miejsce na półce - obecnie, to merchandiser sobie wieeeeeele może. A
    zapomniałem - istnieje mutacja, która bardziej podchodzi pod
    przedstawiciela handlowego.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 5. Data: 2004-04-08 22:06:27
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > miejsce na półce - obecnie, to merchandiser sobie wieeeeeele może. A
    > zapomniałem - istnieje mutacja, która bardziej podchodzi pod

    To sie nazywa ewolucja i postep;)

    > Flyer
    > --
    > Szukam roboty - zdolny i chętny, z doświadczeniem w łączeniu wody z
    > ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

    ---

  • 6. Data: 2004-04-09 00:33:57
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > To sie nazywa ewolucja i postep;)

    Tym bardziej, że te (r)ewolucje są często tylko językowe :)
    Np. kiedyś był cieć, a teraz jest gospodarz domu :), kiedyś jeździły
    koleją transporty wojskowe i nikomu to nie przeszkadzało, a po 1989-tym
    w TVP informowali, że jeżdżą eszelony :)), itp.
    Ta nowomoda w obcojęzycznym nazywaniu zawodów i stanowisk pracy jest mocno
    wku.... . Obawiam się, że spory procent ludzi wykonujących pewne prace,
    czytając oferty pracy nie wie, że dotyczą one ich zawodu, tak jak pewien
    bohater komedii nie wiedział, że mówi prozą :)))

    Marek

  • 7. Data: 2004-04-09 23:38:01
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Marek; <c54r1l$t5c$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > czytając oferty pracy nie wie, że dotyczą one ich zawodu, tak jak pewien
    > bohater komedii nie wiedział, że mówi prozą :)))

    Tutaj było na odwrót - duże firmy faktycznie zatrudniały merchandiserów,
    ale później przyszły hipermarkety i pojęcie zeszło na psy - ja to
    uzupełnienie puściłem gwoli ścisłości, coby autor wątku się nie
    stresował, że nie podoła wymaganiom stanowiska - ot mocne nogi i gietki
    kręgosłup przeważnie wystarczają. ;)