PracaGrupypl.praca.dyskusje › losy ogloszen w sprawie pracy...

  • 11. Data: 2003-08-13 08:51:16
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: "ANNA" <p...@i...pl>

    to juz mnie obrazilo...
    nie powiedzialam, ile dalam konkretnej osobie ktora zatrudnilam, bo to
    uwazam jest sprawa miedzy mna a ta osoba.
    moglabym zatrudnic kogos na etacie z doswiadczeniem, ale jako osoba ktora
    kilka lat temu skonczyla studia, i miala wiele problemow ze znalezieniem
    pracy bez doswiadczenia - wiem ze lepiej zaczac juz na studiach
    nie wiem co ma do rzeczy wielkosc firmy - przeciez bylo ogloszenie z nazwa
    firmy i wszystkie takie dane mozna bylo sprawdzic w necie - jak sie komus
    chcialo.
    a zreszta - co? jak mala firma to nie trzeba sie starac???
    dotychczas na stanowisku sekretarki mialam pania wlasnie taka jak opisal
    krzysztofsf - ale jest na wychowawczym i na ten czas poszukuje kogos nowego
    firma zatrudnia 160 osob = ale moze faktycznie mam zbyt wielkie wymagania???
    pozdrawiam pana virtuala i jego wyobrazenie o swieciea
    ania.

  • 12. Data: 2003-08-13 08:54:10
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    Użytkownik "ANNA" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wymagania???
    > pozdrawiam pana virtuala i jego wyobrazenie o swieciea

    Nie stawiamy kropki po podpisie! ania.
    ^^^
    Poza tym by się przydało imię pisać z wielkiej litery, przed wysłaniem
    wiadomości sprawdzić błędy ortograficzne, o których Pani tyle już napisała.\

    Pozdrawiam
    Herman

  • 13. Data: 2003-08-13 09:05:50
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    Pewien osobnik ktory posluguje sie nickiem news.onet.pl,
    oraz adresem mailowym <h...@t...by> w swojej wypowiedzi stwierdzil:

    > wiadomości sprawdzić błędy ortograficzne, o których Pani tyle już
    > napisała.\

    ROTFL

  • 14. Data: 2003-08-13 09:11:44
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    Czepiasz się a sprawa jest istotna. Popieram Anię. Ortografia i poprawne
    wypowiedzi - studenci już chyba nie wiedzą o co chodzi. Zresztą dotyczy to
    nie tylko studentów. Potrafię zrozumieć, że ktoś ma kłopoty ale ostatnio
    słowo dysleksja czy dysortografia stały się bardzo modne i są zwykłą wymówką
    na, po prostu, lenistwo.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 15. Data: 2003-08-13 09:13:02
    Od: "ek" <e...@g...pl>

    On Wed, 13 Aug 2003 10:32:06 +0200, virtual wrote:

    > oczekiwalas pieknych, eleganckich studentek, oczytanych, elokwentnych i z
    > doswiadczeniem w pracy biurowej do pracy pewnie za jakes 500 zl bez umowy o
    > prace hehehhe

    studentek uniwersytetow, kierunkow humanistycznych
    posiadajacych umiejetnosc poprawnego wyslawiania sie i pisania
    w jezyku polskim
    taka sprawnosc jest jednym z warunkow studiowania na tych uczeniach
    to nie sa duze wymagania
    takie umiejetnosci nie sa wymagane na uczelniach technicznych
    i do studentek tych szkol ogloszenie nie bylo kierowane

    ek

  • 16. Data: 2003-08-13 09:13:22
    Od: "hyper - dnc.pl" <h...@d...pl>

    > uzyje sformulowania - za moich czasow to uczyli, ze cv ma byc dopracowane i
    > NIE ZAWIERAC BLEDOW
    [ciach]
    > ludzie twierdza, ze szukaja pracy, ale nie robia nic w tym kierunku zeby ja
    > znalesc...
    ^^^^
    > ale moze ja sie czepiam, albo mialam pecha???

    Pisze się "znaleźć". Bez komentarza.

    --
    hyper ___________________________
    [ www.dnc.pl - darmowe aliasy i domeny ]

  • 17. Data: 2003-08-13 09:16:37
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bhcsp7$411$1@atom.meganet.pl>, f...@h...net says...

    > oczekiwalas pieknych, eleganckich studentek, oczytanych, elokwentnych i z
    > doswiadczeniem w pracy biurowej do pracy pewnie za jakes 500 zl bez umowy o
    > prace hehehhe
    >
    > byc moze sama nie bylas studentka i chcialabys popatrzec jak ktos taki sie
    > upadla. sadzac po budzecie jestes(cie) gowniana firemka i pewnie 150 z tych
    > 160 osob pukneloby ci sie w czolo gdyby poznalo realia. i to oni by sie
    > rozczarowali :-)))))
    >
    > daj ogloszenie ze szukasz fachowca to wtedy w konforntacji z nim na rozmowie
    > kwalifikacyjnej to ty chetnie zanurkujesz w koszu hhehehhe

    Twoj post jest typowym podejsciem czlowieka z dolu, ktory wszedzie weszy
    podstep i tego, ze ktos go chce obrobic, wykorzystac, upodlic i ze Ci,
    ktorzy maja pomysl na cos i cos robia to typowi wyzyskiwacze. Swiadczy o
    tym jezyk, ktorego uzywasz i sformulowania, z ktorych bije po oczach
    frustracja.

    O ile widzialem, to kolezanka nie pisala tutaj nic o wynagrodzeniu. I
    prawda jest tez taka, ze w Polsce nie oplaca sie zatrudniac na podstawie
    umowy o prace. Tak jest skonstruowany polski rygorystyczny kodeks pracy,
    ktory mnozy bariery, przeszkody i zniecheca do zatrudniania w takiej
    formie. Dochodza do tego wszelkie obciazenia finasowe, ktore z takiej
    formy wynikaja. I ja sie wcale nie dziwie polskim pracodawcom, ze na
    podstawie takiej umowy nie chca pracownikow zatrudniac.

    Natomiast praca, o ktorej pisala przedmowczyni, nie jest praca
    skomplikowana. Wiec nie trzeba miec specjalnie wielkich kwalifikacji i
    przeogromnego doswiadczenia. W takiej sytuacji nie nalezy tez sie
    spodziewac wielkiego wynagrodzenia.

    Zastanawiam sie, jak Ty bys to zorganizowal. I zastanawiam sie, jak
    dlugo by pociagnela w Polsce Twoja firma, gdybys zatrudnial sztab
    sprzataczek i sekretarek na podstawie umowy o prace i za spore
    wynagrodzenie.

  • 18. Data: 2003-08-13 09:21:31
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bhctcm$raq$1@news.onet.pl>, k...@w...pl says...

    > A czy tak dużo aż trzeba zainwestować aby nauczyć się polskiego języka?
    > Wiadomo: polska język - trudna język...
    > To nie ryzyko że odrzucisz kogoś bo postawił przecinek w złym miejscu. To
    > fakt. Należy założyć że osoba przeczytała swoją ofertę przed wysłaniem i
    > zrobiła korektę. Co to oznacza? Albo jest niechlujna i jej się nie chciało
    > tego robić, albo jest dyslektykiem i nie nadaje się do pisania pism. Ja bym
    > zrobił w tym wypadku tak samo

    Dokladnie tak. Zreszta zatrudnianie do sekretariatu kobiety, ktora nie
    potrafi sklecic CV bez bykow, to jak zatrudnianie gluchego do orkiestry
    i slepego do tropienia sladow.

  • 19. Data: 2003-08-13 09:25:02
    Od: Al <a...@t...pl>

    ANNA wrote:

    > jakiez to bylo moje zdziwienie gdy okazalo sie ze na samych bledach
    > ortograficznych odpadla mi ponad polowa = co sie dzieje ze studentami ???
    > uzyje sformulowania - za moich czasow to uczyli, ze cv ma byc dopracowane
    > i NIE ZAWIERAC BLEDOW

    Nie wiem jak niekompetentna osoba, moze kompetentnie dokonac oceny
    ortograficznej CV! O to Polska wlasnie! Tryb myslenia owczesnego Polaka:
    "ja juz pracuje wiec jestem kims, mnie zasady juz nie obowiazuja, moge do
    woli gnoic innych".

    Pozdrawiam i wspolczuje.

  • 20. Data: 2003-08-13 09:29:48
    Od: "virtual" <f...@h...net>

    > pozdrawiam pana virtuala i jego wyobrazenie o swieciea
    > ania.

    Pani Aniu kochana dziekuje za pozdrowienia, tylko mysle, ze wyobrazenia
    pozdrowic sie nie da. Oxfordu nie skonczylem, ale tyle wiem. obrazac nie
    chcialem, padam do nozek, caluje raczki itd.

    virtual @ planeta_malp