PracaGrupypl.praca.dyskusje › kwitek z wypłatą

  • 1. Data: 2008-10-09 13:19:46
    Temat: kwitek z wypłatą
    Od: Paweł Bohdal <p...@p...onet.pl>

    witam serdecznie

    mam takie pytanie

    czy pracodawca ma obowiązek drukować i dawać pracownikom co miesiąc
    "rozliczenie" wypłaty (kwota brutto, dodatki, różne potrącenia) ?
    w poprzednim miejscu pracy dostawałem takie coś co miesiąc, a teraz
    (pracodawca naprawdę duuuży) czegoś takiego nie ma
    jest tylko po podwyżce (jeden miesiąc) i potem znów nie ma kilka miesięcy

  • 2. Data: 2008-10-12 18:00:15
    Temat: Re: kwitek z wypłatą
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 09 Oct 2008 15:19:46 +0200, Paweł Bohdal napisał(a):

> [...]
    > (pracodawca naprawdę duuuży) czegoś takiego nie ma
    > jest tylko po podwyżce (jeden miesiąc) i potem znów nie ma kilka miesięcy

    ZUS RMUA powinien dawać, jeśli jesteś zatrudniony na umowę o pracę.
    W tym momencie nie pamiętam z czego to wynika, ale szukaj w ustawie o
    ubezpieczeniach społecznych.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ kolej Warszawa galeria wielotematyczna

  • 3. Data: 2008-10-12 22:21:37
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    Sun, 12 Oct 2008 20:00:15 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

    > ZUS RMUA powinien dawać, jeśli jesteś zatrudniony na umowę o pracę.
    > W tym momencie nie pamiętam z czego to wynika, ale szukaj w ustawie o
    > ubezpieczeniach społecznych.

    Nie musi być ZUS RMUA. Ale coś z podobnymi informacjami dawać powinien.

    --
    Andrzej Rumin