PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w tzw. Polsce

  • 1. Data: 2008-10-09 08:14:02
    Temat: Praca w tzw. Polsce
    Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl>

    Witam

    Tak mówią, że jest praca w Polsce. Wróciłem z UK i nie mogę się
    przyzwyczaić do skurw...stwa w Polsce. Ten kraj trzeba przeorać może
    dzieci post komunistów będą miały jeszcze lepiej....

  • 2. Data: 2008-10-09 08:18:27
    Temat: Re: Praca w tzw. Polsce
    Od: Smook <s...@a...pl>

    Benek pisze:

    > Tak mówią, że jest praca w Polsce. Wróciłem z UK i nie mogę się
    > przyzwyczaić do skurw...stwa w Polsce. Ten kraj trzeba przeorać może
    > dzieci post komunistów będą miały jeszcze lepiej....

    "Zebrałeś doświadczenie" na zmywaku, albo wózku widłowym, a nie chcą Cię
    zatrudnić jako analityka systemowego? A to dopiero s....two...

    --
    Smook

  • 3. Data: 2008-10-09 09:37:12
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 9, 10:14 am, Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl> wrote:

    > Tak mówią, że jest praca w Polsce. Wróciłem z UK i nie mogę się
    > przyzwyczaić do skurw...stwa w Polsce. Ten kraj trzeba przeorać może
    > dzieci post komunistów będą miały jeszcze lepiej....

    A co umiesz robić poza narzekaniem? Może chociaż orać? Mógłbyś wtedy
    wcielić swój pomysł w życie.

    --
    mihau

  • 4. Data: 2008-10-09 12:28:45
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Tak mówią, że jest praca w Polsce. Wróciłem z UK i nie mogę się
    > przyzwyczaić do skurw...stwa w Polsce. Ten kraj trzeba przeorać może
    > dzieci post komunistów będą miały jeszcze lepiej....

    widzę że dałeś sie nabrać na gadanie i wróciłeś z UK, nie bądz naiwnu, tutaj
    jest po staremu, pracu jak nie było tak nie ma, wracaj z powrotem do UK:O(
    irlandia jest w irlandii a nie u nas:O)

  • 5. Data: 2008-10-09 13:47:24
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    > dzieci post komunistów będą miały jeszcze lepiej....

    A co umiesz robić poza narzekaniem? Może chociaż orać? Mógłbyś wtedy

    Ale, że skurw...syństwo jest na każdym kroku, to musisz przyznać.
    Tak to jest jak "rządzą" kmiotki ze słomą w butach.

    bolek

  • 6. Data: 2008-10-09 14:07:50
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 9, 3:47 pm, "bolek" <b...@n...pl> wrote:

    > Ale, że skurw...syństwo jest na każdym kroku, to musisz przyznać.

    Nic nie muszę. W Polsce zawsze było mi dobrze. Trzy miesiące temu
    wyjechałem, ale chętnie tam wrócę i to całkiem niedługo.

    Pytanie jeszcze, co rozumiesz pod słowem skurwysyństwo? Bo chyba nie
    chodzi o powszechne występowanie męskiego potomstwa prostytutek? ;)

    --
    mihau

  • 7. Data: 2008-10-09 17:33:48
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]

    Pytanie jeszcze, co rozumiesz pod słowem skurwysyństwo? Bo chyba nie
    chodzi o powszechne występowanie męskiego potomstwa prostytutek? ;)

    ===========
    Ale jednak wyjechałeś.....

  • 8. Data: 2008-10-09 17:34:22
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 9 Oct 2008 08:14:02 +0000 (UTC), Benek
> [...]

    >przyzwyczaić do skurw...stwa w Polsce. Ten kraj trzeba przeorać może
    >dzieci post komunistów będą miały jeszcze lepiej....

    Phi... Jeżeli we wszystkim jesteś tak mało kompetentny, jak
    w trollowaniu, to i nie dziwota...

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 9. Data: 2008-10-09 19:43:27
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 9 Paź, 19:33, "bolek" <b...@n...pl> wrote:

    > Ale jednak wyjechałeś.....

    Wyjechałem, bo dostałem szansę zarobienia 3x więcej w ciekawym
    miejscu. Ale i tak traktuję to jako sytuację tymczasową i _z
    przyjemnością_ myślę o powrocie.

    --
    mihau

  • 10. Data: 2008-10-09 19:51:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-09, Benek <benetto@[usunto]> wrote:

    [...]

    > Tak mówią, że jest praca w Polsce. Wróciłem z UK i nie mogę się
    > przyzwyczaić do skurw...stwa w Polsce. Ten kraj trzeba przeorać może
    > dzieci post komunistów będą miały jeszcze lepiej....

    Ale co to dla Ciebie jest "w Polsce"? W Warszawie? Rzeszowie? Lublinie?
    Wsi w województwie lubelskim? We Wrocławiu? Bzdurne są takie narzekania
    na "cały kraj". W każdym kraju są miejsca w których się żyje lepiej
    i są miejsca w których się żyje gorzej.

    Ja np. mam jakieś 15 minut do pracy (w szczycie), pracuję w Polsce, ale
    dla firmy w Londynie. Też się da. Żeby pracować w samym Londynie i żyć
    na tym samym poziomie, to musiałbym codziennie tracić na dojazdy min. te
    dwie godziny.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl