PracaGrupypl.praca.dyskusje › Etat a działalność gospodarcza

  • 1. Data: 2008-10-09 06:08:48
    Temat: Etat a działalność gospodarcza
    Od: Clive Codringher <m...@n...znany>

    Jestem zatrudniony na etacie w firmie i chciałbym dodatkowo założyć
    działalność gospodarczą. Jakie są plusy i minusy takiego rozwiązania?
    Jakie muszę ponosić miesięczne koszty związane z działalnością
    gospodarczą? Skoro mój pracodawca opłaca mi ZUS, to czy z tytułu
    dz.gosp. już mi ten wydatek odpada? Proszę o porady.

  • 2. Data: 2008-10-09 07:47:32
    Temat: Re: Etat a działalność gospodarcza
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Clive Codringher pisze:
> [...]
    > gospodarczą? Skoro mój pracodawca opłaca mi ZUS, to czy z tytułu
    > dz.gosp. już mi ten wydatek odpada? Proszę o porady.

    Jeśli na etacie masz przynajmniej minimalną krajową, to z DG w ZUSie
    płacisz tylko składkę zdrowotną, a nie płacisz ubezpieczenia społecznego
    i reszty.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz