PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bohemia IZ

  • 1. Data: 2008-10-09 12:23:37
    Temat: Bohemia IZ
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Witam,

    Dostałem zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną z Bohemia IZ.

    "BOHEMIA IZ, partner wiodącej na rynku papierów wartościowych w
    Republice Czeskiej oraz działającej na rynkach kapitałowych USA, Wielkiej
    Brytanii, Niemiec i Węgier firmy CAPITAL PARTNERS a.s., w związku z
    dynamicznym rozwojem i wejściem na polski rynek poszukuje osób, które chcą
    się rozwijać i zdobywać nowe doświadczenia. Warto dodać ze przed podjęciem
    pracy oferujemy cykl szkoleń."

    Ktoś może coś słyszał na temat tejże firmy?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2008-10-09 12:38:48
    Temat: Re: Bohemia IZ
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert pisze:
> [...]
    > pracy oferujemy cykl szkoleń."
    >
    > Ktoś może coś słyszał na temat tejże firmy?

    Od firmy Capital Partners lepiej się trzymać z daleka. Tutaj masz
    linka do forum z gazety:

    349&s=0

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-10-09 16:03:59
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Oct 2008 14:38:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Od firmy Capital Partners lepiej się trzymać z daleka. Tutaj masz
    > linka do forum z gazety:
    >
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=140&w=60507
    349&s=0

    Dzięki, rzeczywiście wygląda to nieciekawie...

    --
    Robert

  • 4. Data: 2008-10-11 12:02:41
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Robert napisal(a):

    349&s=0

    > Dzięki, rzeczywiście wygląda to nieciekawie...

    nieciekawie? to wygląda _tragicznie_
    ja bym trzymal sie z dala

    --
    pozdrawiam, Zbylut