PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurs-Linux

  • 1. Data: 2003-12-15 10:37:48
    Temat: kurs-Linux
    Od: d...@p...onet.pl

    Chciałbym dobrze poznać system Linux,może ktoś da mi namiary na porządny kurs.

  • 2. Data: 2003-12-15 11:14:44
    Temat: Re: kurs-Linux
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym dobrze poznać system Linux,może ktoś da mi namiary na porządny
    > kurs.

    polecenie man man
    i masa linków w sieci zależnie od dytrybucji
    np http://www.jtz.org.pl/
    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2003-12-15 11:33:40
    Od: "Braian" <b...@p...interia.pl>

    > Chciałbym dobrze poznać system Linux,może ktoś da mi namiary na porządny
    kurs.
    www.zti.com.pl - obok podyplomowych robia tez kursa... ukonczylem, ujdzie.
    Porownaj ceny np. z www.altkom.com.pl.

    Pozdrawiam
    Braian

  • 4. Data: 2003-12-20 09:22:06
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym dobrze poznać system Linux,może ktoś da mi namiary na porządny kurs.

    "Dobrze"... żaden kurs Ci tego nie da :-/ lata spędzone w shellu,
    rozwiązywanie problemów itd.
    Najlepsza metoda - postawić w domu serwer internetowy i "robić
    wszystko" - od 'zwykłego połączenia" po serwery (http, ftp, ssh, pop, smtp, imap
    itd.),
    usługi (samba, print).

    Nie piszesz, do czego Ci ten linuks - czy chcesz być administratorem sieci,
    czy zmieniasz stacje robocze na darmowe oprogramowanie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl