PracaGrupypl.praca.dyskusje › badania przed podjęciem pracy

  • 1. Data: 2003-12-14 21:12:43
    Temat: badania przed podjęciem pracy
    Od: jurson <j...@o...pl>

    Krótki pytanie:
    Czy żeby zrobić badania przed podjęciem pracy potrzebne jest mi
    skierowanie od firmy?

    To się robi w swojej przychodni czy trzeba do jakiś specjalistów się udać??

    dzięki
    jurson

  • 2. Data: 2003-12-14 23:06:57
    Temat: Re: badania przed podjęciem pracy
    Od: "Madii" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jurson" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skierowanie od firmy?
    > To się robi w swojej przychodni czy trzeba do jakiś specjalistów się

    Badanie profilaktyczne przeprowadza się na podstawie skierowania wydanego
    przez pracodawcę. Badanie przeprowadza lekarz specjalista medycyny pracy.
    Jesli w Twojej przychodni takowy przyjmuje mozesz udac sie do niego, o ile
    firma nie wyśle Cie do konkretnego specjalisty.
    Mnie firma wysłała do konkretnego lekarza, ktory mial podpisana umowe z ta
    firma. Jest to powszechnie praktykowane, wiec w Twoim przypadku moze
    zaistniec podobna sytuacja.

    Pozdrawiam,

    Magda

  • 3. Data: 2003-12-17 11:43:32
    Od: "gaper" <g...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik Madii <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:briqfb$ca9$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    Magda

    >Powszechniejsza praktyka jest taka, że zakład nie chce /co jest niezgodne z
    przepisami/ płacić za badania:-(