PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2003-12-15 10:01:04
    Temat: pl.praca.oferowana
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    Witam,

    W czwartek na grupę pl.praca.oferowana wysłałem post (sztuk 1). Do dziś
    ogłoszenie się jeszcze nie pojawiło. O ile mi wiadomo nie przyszedł również
    email od moderatora z linkiem do faq i z info, że przyjąć zgłoszenia nie
    może. Przejdę więc do pytania - czy cała ta operacja przetwarzania zwykle
    tyle trwa, czy może... no sam nie wiem co 'może'.

    z góry dzięki za pomoc.
    pozdrawiam,
    Sylwek

  • 2. Data: 2003-12-15 10:12:32
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    SylwesterN <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> wrote:

    > W czwartek na grupę pl.praca.oferowana wysłałem post (sztuk 1). Do dziś

    Czy pytałeś już o to moderatora? Nie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-12-15 10:13:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    SylwesterN <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> wrote:

    > W czwartek na grupę pl.praca.oferowana wysłałem post (sztuk 1). Do dziś

    Czy pytałeś już o to moderatora? Nie.
    Jak już będziesz pisał, to napisz jakiekolwiek dane identyfikacyjne tego
    ogłoszenia.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-12-15 10:21:40
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > Czy pytałeś już o to moderatora? Nie.
    > Jak już będziesz pisał, to napisz jakiekolwiek dane identyfikacyjne tego
    > ogłoszenia.

    Nie, nie pytałem - pytanie to było typu "neutralne" - przeciez ta grupa
    m.in. do tego służy.
    Dziekuje za ... pomoc.

    Sylwek

  • 5. Data: 2003-12-15 10:30:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    SylwesterN <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> wrote:

    > Nie, nie pytałem - pytanie to było typu "neutralne" - przeciez ta grupa
    > m.in. do tego służy.

    Moderator na grupę zagląda rzadko. W maile - częściej.
    Poza tym oczekujesz chyba wróżenia z fusów. A na przyszłość - najlepiej i
    najszybciej zawsze zapytać u źródła.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-12-15 10:39:07
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > Moderator na grupę zagląda rzadko. W maile - częściej.
    > Poza tym oczekujesz chyba wróżenia z fusów. A na przyszłość - najlepiej i
    > najszybciej zawsze zapytać u źródła.
    Generalnie pytanie bylo raczej nie do moderatora - nie wiedzialem ile trzeba
    czekac czasu na ukazanie sie ogloszenia i czy 2 dni to normalny czas, czy
    raczej nie i trzeba zawarcac glowe jak to napisales 'zrodlu'. Tak tez juz
    zrobilem.

    dziekuje
    Sylwek

  • 7. Data: 2003-12-15 13:21:11
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

> [...]
    > raczej nie i trzeba zawarcac glowe jak to napisales 'zrodlu'. Tak tez juz

    Heh, tak na wszelki wypadek Cie poinformuje, ze Twoj interlokutor to wlasnie
    "the choosen One"... :-)

    pzdr.
    Jarek

  • 8. Data: 2003-12-15 13:32:48
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > Heh, tak na wszelki wypadek Cie poinformuje, ze Twoj interlokutor to
    wlasnie
    > "the choosen One"... :-)

    Wiem - posiadłem znajomość czytania, oraz kojarzenia faktów. ;).

    Sylwek

    p.s. aż w encyklopedii musiałem sprawdzić co to ten interlokutor znaczy :>.

  • 9. Data: 2003-12-15 18:06:34
    Od: "Kilof" <n...@m...pl>

    "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > może. Przejdę więc do pytania - czy cała ta operacja przetwarzania zwykle
    > tyle trwa, czy może... no sam nie wiem co 'może'.

    Ogólnie nie do końca wiadomo...
    Być może <baczność>Moderator</baczność> uznał, że ktoś z jego rodziny
    mógłby się załapać na oferowane przez Ciebie stanowisko i nie puścił posta
    na grupe.
    A może najzwyczajniej w świecie, w złym miejscu postawiłeś kropkę, tudzież
    przecinek i Twój list został przez <baczność>Moderatora</baczność>
    odrzucony ?

    Nie wiem o co może chodzić, ale na 100% zostaniesz teraz
    przez niego zbesztany za pytanie o to na tej grupie :-)

    Pozdrawiam,
    Kilof

  • 10. Data: 2003-12-16 08:14:57
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > Ogólnie nie do końca wiadomo...
    Już wyjaśnione.

    > Być może <baczność>Moderator</baczność> uznał, że ktoś z jego rodziny
    > mógłby się załapać na oferowane przez Ciebie stanowisko i nie puścił posta
    > na grupe.
    :)
    > A może najzwyczajniej w świecie, w złym miejscu postawiłeś kropkę, tudzież
    > przecinek i Twój list został przez <baczność>Moderatora</baczność>
    > odrzucony ?
    No w sumie moja wina była

    > Nie wiem o co może chodzić, ale na 100% zostaniesz teraz
    > przez niego zbesztany za pytanie o to na tej grupie :-)
    Udało się tego (narazie) uniknąć :)

    dzięi za zainteresowanie,
    pozdrawiam,
    Sylwek