PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem na stazu co z funduszem emer. ?

  • 1. Data: 2003-12-14 21:17:46
    Temat: Jestem na stazu co z funduszem emer. ?
    Od: "Lynch" <e...@w...pl>

    Jestem na stazu absolwenskim, od pazdziernika. Jak wyglada sprawa z
    funduszem emerytalnym, musze cos wybrac do 10 stycznia ? I czy musze
    wystapic o NIP ?
    Z gory dzieki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-12-14 23:27:34
    Temat: Re: Jestem na stazu co z funduszem emer. ?
    Od: "sqpiq" <s...@g...pl>

    > Jestem na stazu absolwenskim, od pazdziernika. Jak wyglada sprawa z
    > funduszem emerytalnym, musze cos wybrac do 10 stycznia ? I czy musze
    > wystapic o NIP ?
    > Z gory dzieki i pozdrawiam.

    Ja musiałem niedawno załatwić nip, a o ofe nic mi nie wiadomo.

  • 3. Data: 2003-12-16 21:57:14
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    Użytkownik "Lynch" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem na stazu absolwenskim, od pazdziernika. Jak wyglada sprawa z
    > funduszem emerytalnym, musze cos wybrac do 10 stycznia ? I czy musze
    > wystapic o NIP ?
    > Z gory dzieki i pozdrawiam.
    NIP musisz mieć (odprowadzają za ciebie zaliczki na podatek-PUP jest
    płatnikiem), składki na fundusz emerytalny też jest przekazywany, także
    przydałoby się zapisać do jakiegoś funduszu.
    Pzdr!