PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy 26 dni urlopu?

  • 1. Data: 2007-11-15 15:46:49
    Temat: kiedy 26 dni urlopu?
    Od: "Agnieszka Kostecka" <k...@k...home.pl>

    Witam.
    Skonczylam w tym roku studia wyzsze. Jednoczesnie od grudnia zeszlego roku
    pracuje na umowe o prace (najpierw 3 miesiace probne, potem normalna umowa).
    Kiedy dokladnie bedzie mi sie nalezalo 26 dni urlopu w zalozeniu ze caly
    czas bede pracowac w obecnej firmie?
    Dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-15 16:20:47
    Temat: Re: kiedy 26 dni urlopu?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Agnieszka Kostecka" <k...@k...home.pl> napisał w
    wiadomości news:473c6a53$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > normalna umowa). Kiedy dokladnie bedzie mi sie nalezalo 26 dni urlopu
    > zalozeniu ze caly czas bede pracowac w obecnej firmie?

    Dokładna data skończenia studiów?
    Za studia liczy się 8 lat.
    I od okresu ukończenia studiów (czyt. otrzymania dyplomu) liczy się staż
    pracy. Czyli zakładając, że studia skończyłaś 30 czerwca 2007, to 26 dni
    urlopu będziesz miała od lipca 2009 :]

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2007-11-15 16:33:43
    Od: yale <N...@g...com>

> [...]
    > I od okresu ukończenia studiów (czyt. otrzymania dyplomu) liczy się staż
    > pracy. Czyli zakładając, że studia skończyłaś 30 czerwca 2007, to 26 dni

    Całkowita zgoda tylko zastanawiam się czy jeżeli autorka skończyła
    licencjat + magisterskie to ten okres nie skróci się do stycznia 2009 (2
    lata ciagłej pracy + licencjat)?
    W ustawie nie przypominam sobie warunku że muszą to być studia II stopnia.

  • 4. Data: 2007-11-15 16:45:50
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "yale"
    <N...@g...c
    om>
    napisał w wiadomości news:fhhsf8$6dg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    (2
    > lata ciagłej pracy + licencjat)?
    > W ustawie nie przypominam sobie warunku że muszą to być studia II

    Fakt. Może być i tak.

  • 5. Data: 2007-11-16 08:22:59
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Nov 15, 4:46 pm, "Agnieszka Kostecka" <k...@k...home.pl>
    wrote:

> [...]
    > Kiedy dokladnie bedzie mi sie nalezalo 26 dni urlopu w zalozeniu ze caly

    Z początkiem grudnia 2008. Studia dają ci 8 lat stażu, niezależnie czy
    magisterskie czy licencjat. Dłuższy urlop należy Ci się po 10 latach
    stażu pracy.

    --
    mihau

  • 6. Data: 2007-11-16 09:41:36
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 16 Lis, 09:22, mihau <m...@g...com> wrote:

    > Z początkiem grudnia 2008. Studia dają ci 8 lat stażu, niezależnie czy
    > magisterskie czy licencjat. Dłuższy urlop należy Ci się po 10 latach
    > stażu pracy.

    tyle, ze praca w okresie studiow nie zalicza sie do stazu pracy na
    potrzeby urlopu - albo ten czas jest liczony jako studia, albo jako
    praca. Wychodzi wiec lipiec 2009.

    --

    Pozdrawiam,

    glos