PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2007-11-15 11:25:35
    Temat: Urlop
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Witam,
    mam następujący problem:
    2 listopada tego roku wkroczyłam w 26 dni urlopu, dotychczas oczywiście miałam 20.
    Czy dolicza mi się te 6 dni? Czy tylko w listopadzie i grudniu urlop miesięczny
    będzie większy, liczony od 26 a nie od 20?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-15 12:35:50
    Temat: Re: Urlop
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Ewa Maciejewska wrote:

> [...]
    > miałam 20. Czy dolicza mi się te 6 dni? Czy tylko w listopadzie i grudniu
    > urlop miesięczny będzie większy, liczony od 26 a nie od 20? Pozdrawiam

    Nie wysyła się na grupy formatowanych wiadomości.

    W oućluku:
    Narzędzia==>>
    opcje==>>
    wysyłanie==>>
    Format wysyłania do grup dyskusyjnych==>
    Zwykły tekst==>>
    OK.

  • 3. Data: 2007-11-15 12:55:22
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > 2 listopada tego roku wkroczyłam w 26 dni urlopu, dotychczas oczywiście
    > miałam 20. Czy dolicza mi
    > się te 6 dni? Czy tylko w listopadzie i grudniu urlop miesięczny będzie
    > większy, liczony od 26 a nie od > 20?

    masz prawo do 6 dni dodatkowych urlopu jeszcze w tym roku

  • 4. Data: 2007-11-17 18:25:01
    Od: Zet <z...@o...pl>

    --
    Wysłano z serwisu http://www.biuro-pracy.com

  • 5. Data: 2007-12-05 16:54:46
    Od: Czarek <...@...pl>

    gardziej wrote:
    > masz prawo do 6 dni dodatkowych urlopu jeszcze w tym roku

    Jakaś podstawa prawna? Kadry u żony twierdzą, w analogicznej sytuacji,
    co innego - czyli że 26 dni przysługuje dopiero za pierwszy rozpoczęty
    rok po przekroczeniu 10 lat "rozliczeniowych" do urlopu.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 6. Data: 2007-12-05 18:26:01
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-12-05 17:54 [Czarek] napisał(a):

    > Jakaś podstawa prawna? Kadry u żony twierdzą, w analogicznej sytuacji,
    > co innego - czyli że 26 dni przysługuje dopiero za pierwszy rozpoczęty
    > rok po przekroczeniu 10 lat "rozliczeniowych" do urlopu.

    Podejrzewam raczej złośliwą próbę pozbawienia pracownika jego praw niż
    błędną interpretację KP. Art. 158 nic nie mówi o konieczności czekania
    do początku następnego roku.
    Może żona powinna zasugerować kadrom dokształcenie się lub zmianę pracy
    na sprzedaż marchewek?

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::