PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarobie w Holandii na czysto???

  • 1. Data: 2007-11-15 11:30:21
    Temat: Ile zarobie w Holandii na czysto???
    Od: "ja" <t...@w...pl>

    mam umowe na 8,90 euro brutto ile dostane na czysto po odciagnieciu podatku
    ( a moze sa jeszcze jakies inne oplaty. np. na kosciol jak w niemczech)
    sluzba zdrowia???

  • 2. Data: 2007-11-20 18:17:03
    Temat: Re: Ile zarobie w Holandii na czysto???
    Od: "gex" <g...@i...pl>

    Użytkownik "ja" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam umowe na 8,90 euro brutto ile dostane na czysto po odciagnieciu
    > podatku ( a moze sa jeszcze jakies inne oplaty. np. na kosciol jak w
    > niemczech) sluzba zdrowia???

    ROTFL że co prosze?? opłata na kościół w kosztach pracy, chyba ktoś Cię
    w bambuko robi
    słyszałem tylko że w DE płaci się jakieś daniny do wspólnoty wyznaniowej
    jeśli jesteś jej członkiem i chodzisz do kościoła, dlatego mają tam
    rozdział kościoła od państwa, a nie że ta banda jest utrzymywana z
    podatków

  • 3. Data: 2007-11-21 15:13:42
    Od: robbi <r...@n...com>

    gex pisze:

> [...]
    > jeśli jesteś jej członkiem i chodzisz do kościoła, dlatego mają tam
    > rozdział kościoła od państwa, a nie że ta banda jest utrzymywana z podatków

    Podatek placi kazdy kto zadeklaruje sie jako czlonek kosciola (w tym i
    katolickiego) - http://podateknakosciol.gu.ma/
    Wynika z niego ze podatek na kosciol jest potracany automatycznei co
    miesiac z pensji.

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.