PracaGrupypl.praca.dyskusje › koszty zycia w Slowenii

  • 1. Data: 2007-11-15 15:44:21
    Temat: koszty zycia w Slowenii
    Od: "myszoszczur" <m...@m...net>

    Rozważam wyjazd w sprawie pracy do Słowenii. Proponowana pensja to
    500euro, czy to wystarczy by się tam utrzymać, nie znam tamtejszych
    realiów, wiem że można sporo więcej zarobić na wyjeździe na wyspy, ale
    tamte rejony mnie nie interesują. Nie zamierzam zbijać kokosów, tylko
    móc odwiedzić kolejny kraj, ale nie chce dopłacać do tego interesu.

  • 2. Data: 2007-11-15 17:43:00
    Temat: Re: koszty zycia w Slowenii
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.11.2007 myszoszczur <m...@m...net> napisał/a:
> [...]
    > tamte rejony mnie nie interesują. Nie zamierzam zbijać kokosów, tylko
    > móc odwiedzić kolejny kraj, ale nie chce dopłacać do tego interesu.

    Średnia pensja rok temu (przed wejściem do UE!) wynosiła 777 EUR. Jeśli te
    500 EUR to brutto, to będziesz klepał biedę. Jeśli netto, to będziesz żył
    tak na styk. Tak jak w Polsce za 1900 zł - po wynajęciu dowolnego
    mieszkania zostaje 900 zł - mało.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-11-16 08:20:17
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Nov 15, 4:44 pm, "myszoszczur" <m...@m...net> wrote:

    > Rozważam wyjazd w sprawie pracy do Słowenii. Proponowana pensja to
    > 500euro, czy to wystarczy by się tam utrzymać, nie znam tamtejszych
    > realiów,

    jest około 1,5x drożej niż u nas. mam tu na myśli głównie art.
    spożywcze, bo w cenach mieszkań się nie orientuję.

    tak więc te 500eur to słabiutko.

    --
    mihau

  • 4. Data: 2007-11-20 09:39:43
    Od: "polo" <v...@w...pl>

    Niech zgadne pewnei praca przxy lini montazowej ??