PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sie pracuje w tesco?

  • 1. Data: 2008-05-03 09:56:47
    Temat: jak sie pracuje w tesco?
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    prosze o komenty ludzi pracujacych obecnie albo pracujacych w przeslosci
    albo to co uslyszeli od innych o tym jak sie pracuje w tesco

    szczegolnie chodzi o stanowikso chrona/monitoring

  • 2. Data: 2008-05-03 10:07:18
    Temat: Re: jak sie pracuje w tesco?
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > prosze o komenty ludzi pracujacych obecnie albo pracujacych w przeslosci
    > albo to co uslyszeli od innych o tym jak sie pracuje w tesco
    >
    > szczegolnie chodzi o stanowikso chrona/monitoring

    Jeśli Cię to zainteresuje, to mogę opowiedzieć, jak się pracowało przed
    rokiem 2002, w mojej rodzinnej miejscowości. Daj znać.

    Przy czym, o ile wiem, to w ostatnich kilku latach wiele się zmieniło.
    Kiedyś był ład i porządek, teraz pracownicy wymuszają na pracodawcy, co
    im się podoba, szantażując go odejściem (bo niestety mają coraz częściej
    dokąd).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2008-05-03 10:21:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 03-05-2008 12:07, Any User pisze:

> [...]
    > Kiedyś był ład i porządek, teraz pracownicy wymuszają na pracodawcy, co
    > im się podoba, szantażując go odejściem (bo niestety mają coraz częściej

    Ale to chyba duuuużo przed 2002, w czasach gdy na ziemiach polskich
    istniało niewolnictwo. Tylko czy wtedy działało już Tesco?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2008-05-03 10:38:08
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Ale to chyba duuuużo przed 2002, w czasach gdy na ziemiach polskich
    > istniało niewolnictwo. Tylko czy wtedy działało już Tesco?

    Nie tak dużo wbrew pozorom. Chodzi o okres pomiędzy przejęciem HIT-ów
    przez Tesco, a 2002, może nawet początkami 2003.

  • 5. Data: 2008-05-03 10:41:57
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Ale to chyba duuuużo przed 2002, w czasach gdy na ziemiach polskich
    > istniało niewolnictwo. Tylko czy wtedy działało już Tesco?

    Nie tak dużo wbrew pozorom. Chodzi o okres pomiędzy rozpoczęciem
    przygotowań do przejęcia HIT-ów przez Tesco, a 2002, może nawet
    początkami 2003.

    Zresztą za czasów HIT-ów też był względny porządek.

  • 6. Data: 2008-05-03 11:02:20
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 03-05-2008 12:41, Any User pisze:

    > Zresztą za czasów HIT-ów też był względny porządek.

    To chyba faktycznie w Poznaniu, bo w Warszawie ostatni okres w którym
    panował porządek ("L`ordre regne a Varsovie") to lata 30-te XIX wieku.
    Sam tego czasu co prawda nie pamiętam ale w uczonych książkach tak pisali.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2008-05-03 22:03:54
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Any User <u...@a...pl> wrote:
    > Kiedyś był ład i porządek, teraz pracownicy wymuszają na pracodawcy,
    > co im się podoba, szantażując go odejściem (bo niestety mają coraz
    > częściej dokąd).

    no pewnie, lepsze były czasy wysokiego bezrobocia, bo wtedy to
    pracodawca mógł szantażować pracowników. Do czego to podobne żeby było
    na odwrót.

    dla OP - Any User tak ma, agresywny kapitalizm wyżarł mu mózg.

    B.

  • 8. Data: 2008-05-03 22:19:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 3 May 2008 23:03:54 +0100, "Bronek Kozicki"
    <b...@s...net> wrote:

> [...]
    >na odwrót.
    >
    >dla OP - Any User tak ma, agresywny kapitalizm wyżarł mu mózg.

    Naaah, on robi sobie jaja. Nie wierzę, żeby ktoś był w stanie pisać
    anyuseryzmy na poważnie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 9. Data: 2008-05-03 22:33:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:10pp14552umj27v2t7l5suamoigpi4c6ge@4ax.com Maciej Bojko
    <m...@g...com> pisze:

    > Naaah, on robi sobie jaja. Nie wierzę, żeby ktoś był w stanie pisać
    > anyuseryzmy na poważnie.
    Czyżby? Byłem od dawna użytkownikiem grupy gdy to coś tu przypełzło, zatem
    znam całokształt jego "działalności".
    Jeśli pisze to na poważnie - jest czubkiem.
    Jeśli robi sobie w ten sposób jaja - jest czubkiem tym bardziej.
    Tak czy inaczej - czub na bank.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2008-05-04 10:49:50
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> raczyl wyrazic
    swoja opinie w news:fvip70$ff4$1@news.dialog.net.pl:

    > Jeśli pisze to na poważnie - jest czubkiem.
    > Jeśli robi sobie w ten sposób jaja - jest czubkiem tym bardziej.
    > Tak czy inaczej - czub na bank.

    Ja sie obawiam, ze on ma pod soba jakichs ludzi, i to niestety trzeba
    traktowac na powaznie :(

    --
    pozdr. VanVonVen