PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcesz pracowac w Policji? Testy do Policji! 100% Sprawdzone

  • 1. Data: 2008-05-01 13:01:58
    Temat: Chcesz pracowac w Policji? Testy do Policji! 100% Sprawdzone
    Od: "NofX" <n...@p...one.pl>

    Witam
    Chcesz pracowac w Policji? A nie masz czasu na opracowanie pytan? To jest
    dla Ciebie !

    Posiadam wszystko co jest potrzebne do zdania egzaminu, czyli :

    Nowy Test Wiedzy Ogólnej:

    310 pytań i odpowiedzi z zakresu :
    - Bezpieczeństwa Publicznego
    - Ustawy o Policji
    - Administracji Publicznej

    Te 310 obowiązuje od października 2007.

    Odpowiedzi opracowywałem osobiscie z róznych kodeksów..I zajeło mi to około
    2 tygodni sumiennej pracy. To co znajduje sie na forach to niestety, ale
    odpowiedzi mają błedne, a do tego daja stare testy . Jak chcesz to moge
    przesłac moje przykładowe to sobie sprawdzicie(wybierzecie odpowiedzi ktore
    chcecie)

    SPRAWDZONE w 100%

    Wiele osób korzystało z mojego opracowania i zdali pozytywnie!!!

    Z moją pomocą doskonale się do niego przygotujesz i zdasz go bez żadnych
    problemów!

    Dodaje za darmo !!!

    - pytania psychologiczne MULTISELEKT+ zadania+ Opis(ogolny ,
    szeciany,zdjecia i pamiec fotograficzna,opis zdarzenia i pamiec
    tekstowa,logika,test na refleks)+zasada działania.
    - wywiad zorganizowany i zasada działania
    - poradnik - jak się lepiej zaprezentować na egzaminie.

    !!! POLECAM !!!

    W razie pytań prosze pisac.

    n...@p...onet.pl

    gg 6775028