PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porady prawne w necie

  • 1. Data: 2008-05-02 09:01:23
    Temat: Porady prawne w necie
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos korzystał z porad prawnych na stronie: http://www.prawo-pracy.pl/
    Na ile mozna na nich polegac ? Dają te porady na piśmie z pieczątką
    kancelarii/ prawninka ?
    --
    Marek

  • 2. Data: 2008-05-02 10:56:48
    Temat: Re: Porady prawne w necie
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos korzystał z porad prawnych na stronie: http://www.prawo-pracy.pl/
    > Na ile mozna na nich polegac ? Dają te porady na piśmie z pieczątką
    > kancelarii/ prawninka ?

    Nawet gdyby ci przybili 100 pieczatek to jakie to ma znaczenie?

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-05-02 11:14:28
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    Fri, 2 May 2008 12:56:48 +0200, na pl.praca.dyskusje, andreas napisał(a):

    > Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nawet gdyby ci przybili 100 pieczatek to jakie to ma znaczenie?

    W sumie chodzi tylk o to, na ile oni są "dobrzy" i znani= czy to prawnicy z
    doświadczeniem , czy może bez doświadczenia. To tylko net....
    A ponadto.. pieczątka zawsze robi na ćwoku wrażenie :) Zwłaszcza, jak ten
    ćwok jest prezesem firmy :)

    --
    Marek

  • 4. Data: 2008-05-02 19:14:50
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > W sumie chodzi tylk o to, na ile oni są "dobrzy" i znani= czy to prawnicy

    Dlaczego patrzac na identyczny post na innej grupie i praktycznie identycza
    odpowiedz na rekacje mam wrazenie, ze ktos sie chamsko reklamuje by nie
    rzec spamuje?

    sz.

  • 5. Data: 2008-05-02 21:00:23
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    > Dlaczego patrzac na identyczny post na innej grupie i praktycznie identycza
    > odpowiedz na rekacje mam wrazenie, ze ktos sie chamsko reklamuje by nie
    > rzec spamuje?

    Może to wygląda na reklamę czy wręcz spam, ale tak nie jest. Po prostu
    chciałem zapytać o sprawy dot. zakazu konkurencji, ale wcześniej chciałem
    poznać opinie grupowiczów o tej stronie. Powinienem dodać, ze to
    cross-post. Mea culpa.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2008-05-06 13:35:53
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > chciałem zapytać o sprawy dot. zakazu konkurencji, ale wcześniej chciałem
    > poznać opinie grupowiczów o tej stronie. Powinienem dodać, ze to

    Jak chcesz poznać opinię grupowiczów to zadaj pytanie. Temat zakazu
    konkurencji był wałkowany kilka razy z paragrafami i odpowiednimi przepisami
    włącznie.
    Odpowiedź na grupie ma taką samą wartość a do tego jeszcze może ktoś
    przystawi jakąś piękną "pieprzątke".
    Pozdrawiam
    PioPio