PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 07:44:53
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    art wrote:

    > Asmodeusz, a moze zdradzisz mi kilka tajników technicznych typu
    > "jak to zrobić". Sorry, ale jestem zielony jesli chodzi o proxy,
    > tunnele i te inne abstrakcyjne tematy.

    Ty sie lepiej wez do pracy zamiast kombinowac jak ominac
    zabezpieczenia bo po prostu wylecisz na zbity pysk ...
    W firmie gdzie bylem adminem ludzie za bardziej blahe "wystepki"
    mieli problemy. Omijanie zabezpieczen to sie kwalifikuje na
    wywalenie w trybie natychmiastowym z wpisem w papiery.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.