PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 18:07:58
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Yeh" <y...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Musze przyznać, że generalnie zgadzam sie z tym podejściem.
    > Pracodawca wcale nie musi umożliwiać pracownikowi odbierania prywatnych
    > wiadomości przy użyciu firmowego sprzętu, a wręcz może mu to uniemożliwić.
    > Na tej samej zasadzie pracownik nie musi umożliwiać pracodawcy komunikowania
    > się z nim poza godzinami pracy, w szczególnosci za pośrednictwem jego
    > (pracownika) prywatnego sprzętu (komórka, telefon stacjonarny). W końcu
    > pracownik otrzymuje wynagrodzenie za pracę, a nie za odbieranie telefonów od
    > szefa w prywatnym, wolnym od pracy czasie.

    Załóż blokade na jego numery, zmuś go aby dzwonił do Ciebie przez
    Paragwaj;)
    a tak serio...
    o ile nie możesz zaskarżyc szefa że do Ciebie dzwoni, to szef może
    Ci przywalić za to że odbierasz poczte pomimo zakazów.

    moja była kierownica (zreszta żona herr szefa:D), zabroniła nam
    używania netu wogóle, pomimo że był podpięty do kompa. założyli
    nam hasło na wejscie
    ale głupia cipa nie potrafiła zrozumieć że np gg wysyła co jakis
    czas rekalamy i pokazują się okna....
    potem morde darła że ktoś u nas jest hakerem...
    :DDDDDDD
    krzyczała...
    "złodzieje.... kradną impulsy..." (nikt nie wiedział o cochodzi op
    jakie impulsy skoro łącze przez kablówke)
    zanim załozyli nam blokade na przyjmowanie rozmów z gg od osób nie
    będących w książce.
    było chyba ze 30 razy gdy ktoś szukał przygody i nasz przez gg
    zaczepiał....
    a głupia C. wmawiała nam że my zamiast pracować to sobie na gg
    gadamy:D

    Zdrówka