PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 18:32:41
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Oct 2006 19:41:34 +0200, OLi napisał(a):

    > dla mnie opis tego jakie warunki panuja w twojej firmie nasuwa tylko
    > jedno skojarzenie ...
    >
    > KOŁCHOZ

    Wiesz, według mnie (nie, nie jestem pracodawcą, tylko pracownikiem)
    pracownik w miejscu pracy powinien *pracować*. Jak chwilowo nie ma roboty,
    to powinien sobie takową znaleźć. W firmie w której pracuję jest to dość
    popularne - w "wolnym czasie" tworzymy sobie narzędzia ułatwiające lub
    automatyzujące część naszej pracy. A za to już czasem trafiają się wymierne
    korzyści ;)

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |