PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: jak jest z 13tką dla nauczycieli?
  • Data: 2005-02-06 16:10:22
    Temat: Re: jak jest z 13tką dla nauczycieli?
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    6 Feb 2005 14:15:15 +0100, na pl.praca.dyskusje, Mir napisal(a):

    > Ty chyba gościu miałeś jedynki czy dwójki w szkole, czy co?

    W podstawowce i liceum roznie bywalo. Byly przemioty z ktorych mialem 6
    (informatyka na przyklad) ale zdarzyla sie i mierna. Na studiach
    otrzymywalem stypendium za bardzo dobre wyniki.

    > Co Cię obchodzi nauczyciel ile pracuje ile zarabia?

    To ze jest on utrzymywany z pieniedzy podatniki a wiec m.in. moich.

    > A Ty ile pracujesz ile zarabiasz, ile z Twojego czasu spędzonego w biurze, przed
    > komputerem, czy może jako PH w samochodzie to słuchanie muzyki, dłubanie w nosie,
    > gadka z kolegami o wynikach sportowych itp.

    Ja nie jestem utrzymywany z pieniedzy podatnikow wiec wara od tego kto i za
    co a takze ile mi placi.

    > Patrz najpierw na siebie, a potem oceniaj innych, a lepiej nie oceniaj, bo nie
    > masz takiej władzy, każdy niech patrzy na siebie i jak zrobić, żeby mu było
    > lepiej.

    Uwazam iz mam prawo zarowno patrzec na co oraz jak sa wydawane pieniadze
    pochodzace z kieszeni podatnikow wiec rowniez moje. Co wiecej kontrole
    wydatkow budzetu gwarantuje mi prawo o dostepie do informacji.

    > Owszem dużo nauczycieli narzeka nie widząc plusów i czasem to dość dziwna
    > społeczność, ale argument o 18 godzinnym tygodniu pracy to pewnego rodzaju
    > nieporozumienie i tylko ten co nie wie o co chodzi może tak gadać.

    Jak widac z toku dyskusji wielu osobom sie taki uklad niepodoba, zreszta
    niejako sami nauczyciele dyskutujac o laczeniu etatow udowodnili ze calkiem
    realna jest praca na dwoch etatach w dwoch szkolach - pokaz mi inny zawod
    gdzie mozna pracowac na dwoch etatach.

    > Będziesz miał dzieci, moze masz, ja osobiście wolałbm, zeby moje dzieci uczyły
    > osoby dobrze zarabiające, co przyciągnie ludzi, którzy będą o tą pracę
    > zabiegać, a że taki nauczyciel mając 18 godzin zarobi więcej niż ja to chwała
    > mu za to, jego pieniądze i jego sprawa.

    A ja wole by dobra kadre dobrymi placami przyciagaly szkoly prywatne,
    szkoly spoleczne czy szkoly zakladane przez stowarzyszenia. Szkoly
    publiczne maja gwarantowac minimum.

    > nie wiemy czy Ty nie masz innych przywilejów, może masz premie od obrotu, może
    > masz inne dodatki, może masz darmowy basen albo firma Ci płaci na fundusz
    > emerytalny - nie interesuje mnie to, ale popatrz na siebie.

    I nie powinno Cie to interesowac tak dlugo jak dlugo nie sa wydawane
    publiczne czyli kazdego z nas pieniadze. 13-stka dla nauczycieli jest
    wyplacana z budzetu wiec mam prawo wyrazic moje niezadowolenie z tego
    tytulu. Zauwaz ta roznice skad pochodza pieniadze. Skoro posrednio
    nauczyciel zarabia moja kase to mam prawo sie w temacie wypowiadac,
    czepiac, krytykowac, zadac wyjasnien i oczekiwac likwidacji glupich
    socjalistycznych przepisow.

    Kyniu

    --
    _ __ _