PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile urlopu ?

  • 1. Data: 2002-08-25 10:41:04
    Temat: ile urlopu ?
    Od: "<SEN>" <s...@a...usungo.interia.pl>

    Jak to jest z urlopem ?

    Jesli skonczylem studia i pracuje ... 2 miesiac (znaczy wczesniej 3 byly,
    ale bez papieru)
    to ile dni urlopu mam ??? Czy ores studiow jakos sie wlicza ?

    Pozdrowienia
    SEN

  • 2. Data: 2002-08-25 11:37:03
    Temat: Re: ile urlopu ?
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    skonczone studia to 8 lat stażu pracy

  • 3. Data: 2002-08-25 13:49:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 25 Aug 2002 12:41:04 +0200, "<SEN>"
    <s...@a...usungo.interia.pl> zakodował:

    >Jesli skonczylem studia i pracuje ... 2 miesiac (znaczy wczesniej 3 byly,
    >ale bez papieru)
    >to ile dni urlopu mam ??? Czy ores studiow jakos sie wlicza ?

    0
    Prawo do pierwszego urlopu (zaliczkowo) nabywasz po pół roku pracy (na
    umowę o pracę) i wynosi 1/2 całego urlopu, czyli w Twoim przypadku 10
    dni.
    Okres studiów liczy się do stażu pracy od którego zależy _wymiar_
    urlopu (za skończone studia 8 lat), stąd pełny urlop masz 20 dni (a po
    2 latach pracy będzie 26 i tak już zostanie).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775