PracaGrupypl.praca.dyskusje › etat -> wlasna firma

  • 1. Data: 2002-08-25 02:51:13
    Temat: etat -> wlasna firma
    Od: nobody <n...@n...com>

    zalozmy, ze szykuja sie zwolnienia w mojej firmie. zarabiam x
    miesiecznie wiec kosztuje pracodawce (zusy, srusy) okolo 2x - ktos
    wie dokladnie jak to obliczyc?

    chcialbym zaproponowac taki uklad: wlasna dzialalnosc - uslugi
    specjalistyczne. jesli mu zaproponuje x miesiecznie to jestem
    dla niego o prawie polowe tanszy. no i oczywiscie moge zarobic
    kolejne iksy robiac rzeczy dla innych firm w przyszlosci,
    ale dla uproszczenia zalozmy, ze mam na razie tylko jednego
    klienta - bylego pracodawce.

    ile z tego iksa bede mogl miec maksymalnie na czysto?