PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatycy

  • 1. Data: 2002-08-24 23:02:46
    Temat: Informatycy
    Od: i...@t...pl

    Własnie przez to, ze sprzedaje sie coś za niską cenę rynek

    staje się zawalony złymi produktami. Poza tym firmy

    zatrudniające nawet studentów do wykonywania projektów

    ręczą za funkcjonowanie i zabezpieczenie wykonanjej usługi.

    Nie rozumiem rozumowania niektórych osób, ze lepiej zarobić

    200 złotych niz być dobrym za 20.000 złotych. Przez takie

    postepowanie jest coraz więcej osób bezrobotnych z

    kwalifikacjami :(, gdyż tak jak pisałm rynek napełnia się

    złymi produktami. Oczywiście nie każdy musi być tym

    niedobrym, ale w wiekszosci i tak jest.

    Izi

  • 2. Data: 2002-08-24 23:30:11
    Temat: Re: Informatycy
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > kwalifikacjami :(, gdyż tak jak pisałm rynek napełnia się
    > złymi produktami. Oczywiście nie każdy musi być tym

    To samo ja pisałem i wyrażam taką samą opinię, przez takie działania
    przybywa bezrobotnych a jakość usług nie idzie w parze z jakością !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-08-25 08:11:37
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik <i...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwalifikacjami :(, gdyż tak jak pisałm rynek napełnia się
    > złymi produktami. Oczywiście nie każdy musi być tym

    Moim zdaniem coraz wiecej bezrobotnych informatyków jest dlatego że ilość
    wypuszczanych absolwentów różnego rodzaju studiów, techników i kursów jest
    dużo wieksza niż ilość miejsc pracy dla nich. Przyrost miejsc pracy dla
    informatyków w Polsce jest już bardzo niewielki więc nasycenie rynku jest
    oczywiste. Bezrobotny informatyk zrobi każdą chałture za każde pieniądze,
    zwłaszcza gdy skompilowany projekt nie zawiera kodu źródłowego, a działąjące
    przykłady są w internecie do ściągnięcia natychmiast.

    Wiesiek