PracaGrupypl.praca.dyskusjeile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved? › Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Date: Fri, 24 Mar 2006 20:10:27 +0100

    W wiadomości <news:e01f24$7vp$1@news.onet.pl>
    tukan <t...@...onet.pl> pisze:

    > Znajoma osoba pracuje w Diverse i trochę mam wątpliwości
    > czy po całym dniu to jest niewielki wysiłek fizyczny

    Dla mnie to praca fizyczna równa tej, jaką wykonuje nauczyciel czy fryzjer.
    Tyle tylko, że ci dodatkowo muszą jeszcze myśleć.
    Panienka przechadzająca się między stojakami, uśmiechająca się do klientów i
    podająca kolejne rozmiary ubrań nie ma chyba zbyt wiele do myślenia. Od
    takich trudno nawet czasem wydobyć informację na temat rodzaju materiału czy
    możliwości prania.

    > i przy tym praca bez odpowiedzialności.

    A gdzież tu odpowiedzialność za wykonywaną pracę?
    Bo nie miałam na myśli o odpowiedzielności za towar i pilnowanie, żeby
    klient bluzki z wieszaka nie zwinął. Nie o to mi chodziło.
    No chyba, że mówisz o stanowisku kierownika sklepu - tu faktycznie robota
    jest na dużo wyższym poziomie, ale ten z kolei nie zarabia przecież 900 zł
    na rękę.

    --
    PozdrawiaM