PracaGrupypl.praca.dyskusjeile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved? › Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
  • Data: 2006-03-25 15:40:50
    Temat: Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e03nlh$7kr$1@news.onet.pl>
    tukan <t...@...onet.pl> pisze:

    > Widocznie jeszcze musisz popracować żeby zobaczyć co nieco :)

    LOL :)

    > Nie ma, ale akcentujesz to z pogardą. Tak jakbyś miała
    > pogardę dla jakiegoś mało znaczącego zawodu, np.
    > śmieciarz. Każda praca jest przydatna.

    Oczywiście i nie wiem skąd przyszło Ci do głowy, że gardzę tym zawodem.
    Nic z tych rzeczy.
    Bawi mnie jednak stanowisko osób, które uważają, że w tym zawodzie, na tym
    stanowisku i przy takich wykonywanych czynnościach 900 zł na rękę to mało.
    Ciekawe, co mają w związku z tym powiedzieć ludzie, którzy za taki psi
    pieniądz naprawdę ciężko_harują_.

    > Podaję Ci przykład, że można pracować inaczej niż "przechadzając
    > się między stojakami" i nic nie robić.

    Sęk w tym, że w wymienionych w temacie wątku sklepach_z_reguły_nie pracuje
    się inaczej.

    --
    PozdrawiaM