PracaGrupypl.praca.dyskusjeile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved? › Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
  • Data: 2006-03-26 19:34:03
    Temat: Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:e06ocq$2ve9$1@news.mm.pl...

    > 900 zł na rękę to nie jest najniższa krajowa, choćbyś nie wiem, jak się
    > upierał.

    Czytasz czy sobie dopowiadasz ? Pisałem wyraźnie, że za 900 zł na rękę
    wymagają od ciebie troche więcej niż za najniższą krajową. I nie jest to
    "przechadzanie się między stojakami". Nie lubię dyskutować z osobami,
    którę są przekonane, niesłusznie, że wiedzą lepiej. Nie wiesz czego wymagają
    to się zatrudnij i zobacz. EOT definitywny.