PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?

  • 1. Data: 2006-03-22 12:56:46
    Temat: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Od: "kkk" <b...@u...wp.pl>

    witam
    mam pytanko ile płacą netto w sklepach typu:
    imprevu, solar, taranko, reserved, ?

    jak wygląda praca? np cały etat? pół etatu?
    w jakich godzinach się pracuje?
    jakie obowiązki itp

    jutro mnie czeka rozmowa, więc chciałabym coś wiedzieć :)

  • 2. Data: 2006-03-22 17:40:04
    Od: "martin" <m...@g...com>

    kkk wrote:
> [...]
    > w jakich godzinach się pracuje?
    > jakie obowiązki itp
    >
    > jutro mnie czeka rozmowa, więc chciałabym coś wiedzieć :)

    W Trollu dwa lata temu dziewczyny dostawaly 800 zl netto, 10 godzin
    +sprzatanie - ukladnie towaru przed i po otwarciu sklepu. Kierowniczki
    sklepow (tzw "jedynki" :D) dostawaly 1500 netto.

    To w firmowych sklepach. W sklepach franszyzy wiekszosc byla
    zatrudniona na czarno i dostawala mniej.

    Ciekawym elementem bylo to ze nie mogly miec w sklepie nic do
    siedzenia. Sniadanie zjadlem siedzac na odkurzaczu :)

    pozdro
    m.

  • 3. Data: 2006-03-22 18:43:23
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "kkk" <b...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w jakich godzinach się pracuje?
    > jakie obowiązki itp
    >
    > jutro mnie czeka rozmowa, więc chciałabym coś wiedzieć :)

    W Diverse trochę ponad 900 netto, zwykły pracownik-sprzedawca.
    Cały etat, praca od 9,10 do 20, 21, z dniami wolnymi w tygodniu.
    Sklep mieści się w CH.

  • 4. Data: 2006-03-22 19:36:55
    Od: lukz <l...@v...pl>

    kkk napisał(a):
> [...]
    > mam pytanko ile płacą netto w sklepach typu:
    > imprevu, solar, taranko, reserved, ?
    >
    > jak wygląda praca? np cały etat? pół etatu?

    reserved: najnizsza krajowa + ewentualne "premie" + chora atmosfera w
    pracy, od tego sklepu uciekaj jak najdalej. Praca na 1/2, 3/4 etatu
    najczesciej, 2 miesiace probnego, pozniej umowa na rok, sa tez umowy
    zlecenia. Dosc elastyczne grafiki, wszystko zalezy od danego kierownika.
    Straszne cisnienie na sprzedaz i "wciskanie" co sie da klientom - przez
    to rodzi sie wsrod ekipy wyscig szczurow i ww. zla atmosfera

    Luk

  • 5. Data: 2006-03-22 20:49:17
    Od: "kkk" <b...@u...wp.pl>

    dzięki za odp :)
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-03-22 21:26:19
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

    > W Diverse trochę ponad 900 netto, zwykły pracownik-sprzedawca.
    > Cały etat, praca od 9,10 do 20, 21, z dniami wolnymi w tygodniu.
    > Sklep mieści się w CH.

    Ja pierdykam! Z czego maja Ci ludzie zyc!!!!!

  • 7. Data: 2006-03-22 21:32:24
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dvsfdo$1727$1@node1.news.atman.pl>
    orzel <o...@p...onet.pl> pisze:

    > Ja pierdykam! Z czego maja Ci ludzie zyc!!!!!

    A kto im każe tam pracować?
    Zresztą myślę, że za tego typu pracę (zero konieczności myślenia,
    planowania, odpowiedzialności, podejmowania decyzji, szukania nowych
    rozwiązań/klientów, niewielki wysiłek fizyczny itd) to jest to naprawdę
    dobra pensja.

    --
    PozdrawiaM

  • 8. Data: 2006-03-22 21:44:05
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    orzel napisał(a):
    > Ja pierdykam! Z czego maja Ci ludzie zyc!!!!!
    Z tego samego co kasjerka z marketu
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2006-03-22 22:08:47
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > planowania, odpowiedzialności, podejmowania decyzji, szukania nowych
    > rozwiązań/klientów, niewielki wysiłek fizyczny itd) to jest to naprawdę

    Slabe jednostki to od razu do gazu sie powinno prowadzic. Zgadasz sie z tym?

  • 10. Data: 2006-03-22 22:32:50
    Od: "kkk" <b...@u...wp.pl>

    no to jest straszne....
    jeszcze jako dorywcza na studiach robota, to - to jest coś
    ale kiedy studia się skończyło, wyższe wykształcenie jest
    a pracy nie idzie znaleźć....
    to się bierze, co jest
    smutne :(