PracaGrupypl.praca.dyskusjeile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved? › Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
  • Data: 2006-03-25 15:20:23
    Temat: Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:e01iau$2djv$1@news.mm.pl...
    >W wiadomości <news:e01h7c$d9j$1@inews.gazeta.pl>

    > Naprawdę uważasz, że nauczyciel wykonuje swoją pracę automatycznie?
    > Albo nawet fryzjer?

    Taak. Pewnie, że nieraz trzeba pomyśleć, ale w pewnym momencie
    wykonujesz automatycznie wszystkie czynności (to się nazywa rutyna).
    Oczywiście nie wszędzie i nie w każdym zawodzie.

    > Tyle tylko, że niektóre zawody myślenia w ogóle nie wymagają.
    > I takim zawodem (o ile w ogóle można to tak nazwać) jest panienka z
    > Reserved'a czy innego Diverse'a.

    Już pisałem, że nie masz pojęcia o tym, a się wypowiadasz jako
    autorytet co najmniej. To, że się kilka razy "sparzyłaś" przy obsłudze
    w takim sklepie nie znaczy wcale, że zawód (uciekasz od tego słowa)
    sprzedawcy nie istnieje.