PracaGrupypl.praca.dyskusjeile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved? › Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
  • Data: 2006-03-25 14:30:22
    Temat: Re: ile płacą w sklepach typu diverse,solar, reserved?
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:e01g77$uf0$1@news.mm.pl...
    > Dla mnie to praca fizyczna równa tej, jaką wykonuje nauczyciel czy
    > fryzjer.
    > Tyle tylko, że ci dodatkowo muszą jeszcze myśleć.
    > Panienka przechadzająca się między stojakami, uśmiechająca się do klientów
    > i podająca kolejne rozmiary ubrań nie ma chyba zbyt wiele do myślenia. Od
    > takich trudno nawet czasem wydobyć informację na temat rodzaju materiału
    > czy możliwości prania.

    Widać, że nigdy nie pracowałaś w sklepach tego typu i masz, rzekłbym,
    zerowe pojęcie o takiej pracy. I nie muszą tam pracować tylko panienki.
    Są sklepy, w których kasę dostajesz za przechadzanie się między stojakami,
    a są w których dostajesz za pracę. Tak samo jak z każdą inną, np. biurową,
    gdzie panienki robotę przewidzianą na 1h nie mogą skończyć w ciągu dwu
    dni ze względu na pogaduszki i parzenie kawki, herbatki.