PracaGrupypl.praca.dyskusje › ila kasy przy pracy biurowej w szkole policealnej ?

  • 1. Data: 2006-04-06 18:58:05
    Temat: ila kasy przy pracy biurowej w szkole policealnej ?
    Od: "kkk" <b...@u...wp.pl>

    witam

    czy ktoś z Was orientuje się ile się zarabia za miesiąc pracy
    na stanowisku pracownika biurowego w szkole policealnej
    np. ApEdukacja, Profesja, Akademia Zdrowia ?
    praca od pon do piatku 8-16 i weekendy co 2 tyg od 10 do 13?

    za wszelkie info dziękuję
    pozdr.
    Katarynka

  • 2. Data: 2006-04-06 19:02:36
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e13oci$kug$1@atlantis.news.tpi.pl>
    kkk <b...@u...wp.pl> pisze:

> [...]
    > np. ApEdukacja, Profesja, Akademia Zdrowia ?
    > praca od pon do piatku 8-16 i weekendy co 2 tyg od 10 do 13?

    Jaki zakres obowiązków, jaka miejscowość, jakie wymagania pracodawcy
    odnośnie wykształcenia i umiejętności?
    Nikt tu raczej nie wróży z kuli ;-)

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-04-06 22:21:34
    Od: "kkk" <b...@u...wp.pl>

    wiem, wiem....

    Trójmiasto
    zakres obowiązków=profesjonalna obsługa biura i klientów
    wymagania=?
    wybieram się do nich na 2gą rozmowę
    i jeszcze mnie nie pytano o kasę
    dodam, że mam wyższe i doświadczenie 2 letnie w takiej podobnej pracy

    podejrzewam, że 1000zł netto
    to może być cios poniżej pasa dla Pani dyrektor
    która będzie przeprowadzać rozmowy i ...zatrudniać
    :) wszystko wiadomo orientacyjnie przed rozmową :)

  • 4. Data: 2006-04-07 06:27:50
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e144cq$6b8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    kkk <b...@u...wp.pl> pisze:

    > Trójmiasto

    No to już bliżej.
    Teraz dopiero przypomniałam sobie Twój nick :)

> [...]
    > wybieram się do nich na 2gą rozmowę
    > i jeszcze mnie nie pytano o kasę
    > dodam, że mam wyższe i doświadczenie 2 letnie w takiej podobnej pracy

    Mniej więcej to samo przyszło mi do głowy.
    Z tym, że w rozmowie lepiej operuj kwotą brutto - to będzie circa 1440 zł.
    Możesz na początek "zaokrąglić" do 1600 zł, ale jeśli jesteś w stanie
    zaakceptować także niższe wynagrodzenie, to nie dawaj do zrozumienia
    dyrektorce, że to 1600 jest Twoją "dead-line", bo szybko się zniechęci.
    Zasugeruj, że tyle a tyle interesowałoby Cię docelowo, ale w okresie próbnym
    jak najbardziej gotowa jesteś do negocjacji.

    > to może być cios poniżej pasa dla Pani dyrektor
    > która będzie przeprowadzać rozmowy i ...zatrudniać
    > :)

    Że niby za dużo? Bez przesady ;-)

    Życzę Ci dużo szczęścia na rozmowie i tego, byś dostała tę pracę, bo wiem,
    jak Ci zależy :)

    --
    Nixe

  • 5. Data: 2006-04-07 08:48:01
    Od: "exit" <josh11(wytnij)@wp.pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

    > Mniej więcej to samo przyszło mi do głowy.
    > Z tym, że w rozmowie lepiej operuj kwotą brutto - to będzie circa 1440 zł.

    circa - 1518.70 PLN

    pozdrawiam
    exit

  • 6. Data: 2006-04-07 10:18:55
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "exit" <josh11(wytnij)@wp.pl> napisał

    > circa - 1518.70 PLN

    W jaki sposób to liczyłeś?
    Osoba zarabiająca 1440 zł brutto, po odliczeniu ZUS i podatku dostaje na
    rękę dokładnie 1000,15 zł?

    M.

  • 7. Data: 2006-04-07 10:35:26
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

  • 8. Data: 2006-04-07 10:58:23
    Od: "exit" <josh11(wytnij)@wp.pl>

    > W jaki sposób to liczyłeś?
    > Osoba zarabiająca 1440 zł brutto, po odliczeniu ZUS i podatku dostaje na
    > rękę dokładnie 1000,15 zł.

    Masz racje,przepraszam:) bylem za szybki ,,lopez,,:-)

    exit