PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie!!

  • 1. Data: 2006-04-06 18:21:01
    Temat: Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie!!
    Od: p...@w...pl

    Szukasz pracy w domu?, chcesz skutecznie zarabiac?. Chcialbym
    zaoferowac Ci prace, dzieki której bedziesz zarabiac srednio 500
    zl tygodniowo za pomoca
    internetu, spedzajac w nim zaledwie 1-2 godziny dziennie. Zarobki
    moga byc oczywiscie wyzsze,
    a wszystko zalezy tylko od Ciebie. Jezeli jestes zainteresowany(a)
    propozycja wyslij emaila z
    tematem 'szansa' na

    adres: p...@w...pl

    Odwiedz moja strone intrernetowa,aby dowiedziec sie wiecej
    na temat MLM:
    url: http://przemo86.webpark.pl/

  • 2. Data: 2006-04-06 18:50:12
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    UWAGA!!!! TO JEST OSZUSTWO!!

    Adam

  • 3. Data: 2006-04-06 18:54:01
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    p...@w...pl napisał(a):
    > Bosheeee,
    > jakie znowu oszustwo, czemu wypowiadasz sie na temat o którym
    > pojecia tak naprawde nie masz i nic o tym nie wiesz.
    > I nie bedziesz mial dopóki sie nie przekonasz, ze system MLM
    > dziala =/

    czy to autoresponder?

  • 5. Data: 2006-04-06 20:58:38
    Od: "Magda" <m...@T...dobrapraca.info.pl>

    Witam !!!
    cały fenomen tej pracy polega na tym, że zarabia się na produkcie, którego
    wyprodukowanie nic nas nie kosztuje!!! Inwestuje się 20 zł a potem zarabia
    tysiace! Dosłownie!! wystarczy korzystac z technik marketingowych ,a
    jakich?
    cała potrzebna wiedza znajduje się w pakietach!!!!
    wszystkie informacje są na www.magda.dobrapraca.info.pl

  • 6. Data: 2006-04-06 21:11:06
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-04-06 22:58:38 +0200, "Magda"
    <m...@T...dobrapraca.info.pl> said:

> [...]
    > potem zarabia tysiace! Dosłownie!! wystarczy korzystac z technik
    > marketingowych ,a jakich? cała potrzebna wiedza znajduje się w

    Jestem chętny!!! Wspaniałe perspektywy! Jeśli zarobki są takie dobre i
    pewne, jak to opisujesz, to nie powinnać mieć nic przeciwko wysłaniu mi
    tych pakietów startowych za darmo. Zapłacę z przyszłego zysku. Czekam z
    niecierpliwością.

    już oddany MLMowiec

    camel[OT]

  • 7. Data: 2006-04-06 21:16:11
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 06 kwi 2006 w liście
    [news:261cb1ce6ea44f7c6c6d39e720a76822@news.home.net
    .pl] Magda
    [m...@T...dobrapraca.info.pl] napisał(a):

    > Inwestuje się 20 zł a potem zarabia
    > tysiace! Dosłownie!!

    Ta, miliardy... Wy naiwniaki to się klonujecie, czy co?

    --
    Nie pozdrawiam, boś oszustka jak i ten poprzedni
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 8. Data: 2006-04-06 22:03:35
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Magda [Thu, 06 Apr 2006 22:58:38 +0200]:

    > cały fenomen tej pracy polega na tym, że zarabia się na
    > produkcie, którego wyprodukowanie nic nas nie kosztuje!!!

    Nie, cały fenomen polega na tym, że jest jeszcze cała masa
    idiotów, którzy dopiero się na to nabiorą - a potem tak jak
    ty i przemek.p_86 będą kantować innych.

    I rzeczywiście, taka masa ludzi nie posiadających elementarnej
    zdolności myślenia to *jest* fenomen...

    Kira

  • 9. Data: 2006-04-07 07:11:00
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Magda napisał(a):
> [...]
    > jakich?
    > cała potrzebna wiedza znajduje się w pakietach!!!!

    nie wiem czy wiesz ze na takie piramidki sa w tej chwili paragrafy karne ?
    dobra przyjade do ciebie i pokazesz mi te super dochody, wystarczy saldo
    wplywow twojego konta a i chate i merca tez obejrze

    Pozdraiem M.
    p.s. idiotow nie sieja oni sie klonuja

  • 10. Data: 2006-04-07 07:16:20
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Magda napisał(a):
> [...]
    > jakich?
    > cała potrzebna wiedza znajduje się w pakietach!!!!

    p.s.2 szkoda, ze sie nie podpisalas na stronce, czyzby brak odwagi prza
    US , ZUS i policja ?
    jesli oferujesz prace, czy system zarabiania to co na zasazie
    anonimowych gangsterow ?

    Pozdrawiam M.