PracaGrupypl.praca.dyskusje › lipa

  • 1. Data: 2006-04-06 07:42:33
    Temat: lipa
    Od: "Kojak" <k...@i...net.pl>

    witam - uważajcie na firmę METRIX.PL z Kutna bo prawdopodobnie (na 99%) to
    oszuści - wydedukowałem to czytając różne stronny i fora. Linki na podstawie
    których doszedłem do tego wniosku:
    http://www.ang.pl/METRIX_PL_z_Kutna_sa_pewni_30384.h
    tml
    http://www.drivingedge.pl/aktualnosci.php

    - ponadto jak sie zwruciłem do tej firmy o oferte pracy to była ona
    podpisana nazwiskiem Oleszkiewicz - jak ktos sie wczyta w linki które podaje
    to pewnie też dojdzie do takiego wniosku - pozdrawiam

    ps a oto inne lipne firmy - a raczej opinie z forum

    "witam,chciałem poinformować że pośrednictwo pracy z holandią firma
    JMB z Katowic ul.3maja to naciągacze i oszuści.wysłali nas do holandii,
    a po przyjeździe okazało sie że nie ma zadnej pracy. 500zł w plecy"