PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedawaj Pakiet którego produkcja nic nie kosztuje!!!

  • 1. Data: 2006-04-06 20:16:47
    Temat: Sprzedawaj Pakiet którego produkcja nic nie kosztuje!!!
    Od: t...@i...pl

    Jeśli szukasz dodatkowego dochodu, pracy która nie koliduje z
    dotychczasowa; jeśli chcesz uniezaleznic się od dekoniuktury na rynku
    pracy; jeśli chcesz mieć solidna emeryturę (niekoniecznie dopiero
    na starość) - zapraszam do współpracy w ramach MLM.
    Czym MLM nie jest? MLM:
    - nie jest sprzedażą bezpośrednia;
    - nie jest praca od 6-ej do fajrantu;
    - nie jest przymusowa codzienna praca po 8 godzin
    dziennie;
    - MLM nie zmusza Ciebie do spędzenia 1/3 dorosłego
    życia poza domem, poza rodzina;
    A czym MLM jest? MLM to:
    - niezależność;
    - swoboda działania;
    - tanie zakupy;
    - nieograniczone zadnymi taryfikatorami zarobki;
    - szansa na uczciwa emeryturę za Twoja prace;
    - oferta pracy, zarobku dla Twoich znajomych;
    Przestań narzekać na brak pracy. Zacznij zarabiać juz dziś
    Jeśli chcesz konkretów - zapraszam na: www.tadam.ovh.org

    Tomek

  • 2. Data: 2006-04-06 20:32:36
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    uwaga oszust!

  • 3. Data: 2006-04-06 20:36:34
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    On Thu, 6 Apr 2006 22:32:36 +0200, sheerer wrote:

    > uwaga oszust!

    Z niego taki oszust jak ze mnie baletnica... Naciągacz zwykły, albo idiota,
    jak cała kupa jego "klientów" i "zwierzchników" ;)

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

  • 4. Data: 2006-04-06 20:39:19
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    jak powiem,ze idiota to ktoś może pomysleć, że koleś np rozdaje kasę :)

  • 5. Data: 2006-04-06 21:39:09
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    sheerer napisał(a):

    > jak powiem,ze idiota to ktoś może pomysleć, że koleś np rozdaje kasę :)

    Tytuły pakietów udających towar w tej piramidce:

    Vademecum Reklamy w Internecie, Tajniki Zarządzania Pocztą e-mail,
    Sekrety Multi Level Marketingu w Internecie, Jak Zostać Multi Milionerem.

    Zwlaszcza trzy ostatnie pozycje sugeruja, ze jednak oferta adresowana
    jest do idiotow i posrednio wskazuja na zawartosc pierwszej :D

    Kretyn, idiota - co za roznica - jesli w to wierzy to glupi jak but po
    prostu :)

  • 6. Data: 2006-04-06 21:41:13
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocmientka" <k...@i...pl> napisał

    > Tajniki Zarządzania Pocztą e-mail, Sekrety Multi Level Marketingu w
    > Internecie

    :))) Dobre :D

  • 7. Data: 2006-04-07 07:14:52
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    t...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > - oferta pracy, zarobku dla Twoich znajomych;
    > Przestań narzekać na brak pracy. Zacznij zarabiać juz dziś

    tylko nie wiem czy wiesz , ze tworzenie piramid finansowych podlega w
    tej chwili pod KK
    nawet braklo ci odwagi by podpisac sie swoim imieniem i nazwiskiem
    heh pokaz nam PIT z tymi super dochodami, ciekawe jako co to wpisales ?
    zalosni jestescie naiwniaki

    Pozdrawiam M.

  • 8. Data: 2006-04-07 08:26:50
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > pokaz nam PIT z tymi super dochodami, ciekawe jako co to wpisales ?

    Wystarczy oświadczenie, że utrzymuje się z prostytucji. To nie podlega
    opodatkowaniu :)

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 9. Data: 2006-04-07 08:47:13
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Lukasz [Fri, 7 Apr 2006 10:26:50 +0200]:

    > Wystarczy oświadczenie, że utrzymuje się z prostytucji.
    > To nie podlega opodatkowaniu :)

    Opodatkowaniu nie, ale radziłabym jednak zapoznać się z kilkoma
    zmianami w ordynacji, zanim z taką radą wyskoczysz... :-)

    Kira

  • 10. Data: 2006-04-07 08:53:46
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Opodatkowaniu nie, ale radziłabym jednak zapoznać się z kilkoma
    > zmianami w ordynacji, zanim z taką radą wyskoczysz... :-)

    Mogłabyś rozwinąć? O jakie zmiany chodzi? Jakiś tak przygłupi ostatnio
    jestem ;)

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"