PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko! › Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    From: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Date: Sat, 19 Mar 2005 00:22:17 +0100

    Jan Kowalski wrote:

    > odp.1 była tu przykładem negatywnym z zamierzenia. Odp.2
    > pozytywnym - czy możesz czuć się oszukany jeżeli jesteś
    > zadowolony? Przyznam się, że trochę zawinił tu niedobór mojej
    > inteligencji, bo nie zrozumiałem, do czego przypasować ten
    > paragraf...

    Dopoki ktos nie wyprowadzi Cie z bledu, ze dales sobie strzelic w
    rogi :-)))
    Paragraf jest na takiego co np.: podstepem wymusza na osobie
    niekorzystne gospodarowanie swoim majatkiem.

    > Nigdy żaden "rasowy" handlowiec nie powie nic złego na usługi
    > konkurencji. Sprzedaje się zalety własnej oferty, a nie wady
    > innych. Miałeś pecha trafić na amatorów, a i tak dałeś się
    > naciągnąć. Należało iść do tej "złej" konkurencji i powiedzieć
    > im, co ci tam mówili na nich. Jeżeli pisząc to, miałeś na myśli
    > cytowaną odpowiedź 1.

    Ja daje przyklady z zycia, ktore mam nieprzyjemnosc ogladac jak
    wzywaja mnie do poprawienia czyjejs pracy rzekomo swietnie
    sprzedanej przez handlowca tylko nie wszystko jest zgodne z tym
    co ten handlowiec mowil a poszkodowany nie byl w stanie
    zweryfikowac zanim zaplacil.